Kencing Manis/Diabetis · Produk

Wajib Baca: Bahaya Siapa Yang Suka Makan Benda-benda Manis!

Diabetis Amat Menakutkan!

Pernah dengar tak kisah orang yang kena diabetis? Macam mana gaya hidup mereka semasa muda? Sebab kencing manis tidak terjadi dalam satu hari sahaja. Ia memakan masa bertahun-tahun dengan gaya hidup dan gaya makan yang tidak terkawal. Suka pada benda manis terlalu tinggi. Setiap hari mesti makan benda manis, tak kira la teh tarik ke, kek ke, kuih manis ke.

Bacalah kisah kakak di bawah ini. Beliau menghidapi diabetis selepas bertahun-tahun menjadikan makanan manis sebagai peneman hidup beliau.

Sejak muda memang tak pernah kawal makan, lagi-lagi makanan manis. Saya memang suka makan manis, coklat, kek, ais krim, you name it, semua saya suka asalkan manis.

Kawan-kawan dan keluarga dah banyak kali tegur dan nasihat, semua pun saya tak endahkan. Orang selalu je cakap “nanti dapat kencing manis baru tahu” Saya cuma balas “tak mungkin la. Nanti-nanti la saya stop”

Saya banyak tengok kawan sekeliling kena kencing manis. Ada yang sampai kaki hitam, luka lambat sembuh, ada sampai kena potong ibu jari kaki. Tapi, saya masih tak sedar diri. Masih juga teruskan apa yang saya suka makan.

Sehinggalah satu hari, saya pitam dan pengsan di tempat kerja. Masuk wad sampai 3 hari. Doktor kata bacaan gula saya tinggi sangat. Dah sampai belas-belas dah bacaannya.

Ya Allah….terduduk masa tu. Baru nak menyesal sebab tak jaga pemakanan. Menyesal sebab makan benda manis sampai tak ingat dunia.

Saya nekad nak ubah gaya hidup.

Saya tak mahu ada diabetis.

SAya tak nak ada kencing manis.

Saya tak nak kena potong kaki.

Saya tak nak kena cucuk insulin setiap hari.

Saya tak nak kena dialisis.

Saya nekad. Biarlah habis duit sekarang, sebab kos rawatan diabetis lagi tinggi.

Saya cari-cari, saya tanya orang. Akhirnya berjumpalah dengan Vivix. Vivix dikatakan membantu mengawal paras gula dalam darah dan ia juga dapat mengurangkan rintangan insulin.

Sebab terdesak nak sihat kembali, saya pun mula mengambil Vivix. Setelah habis sebotol, saya pergi check doktor. Alhamdulillah, bacaan gula menurun.

Alhamdulillah, syukur pada Allah.

Saya akan teruskan misi menurunkan paras gula badan saya. Saya akan terus jaga pemakanan, saya akan terus bersenam, dan saya akan terus amalkan Vivix. Saya yakin saya akan sihat dari kencing manis ini.

Syukur saya berjumpa Vivix. Vivix asbab saya sihat kembali.

.

Biasa dengar tak kisah di atas? Tak jaga makan, sampai dah masuk hospital baru sedar diri?

Kalau anda adalah orangnya, baiklah amalkan Vivix cepat. Vivix hanyalah RM 475 sahaja sebotol. Kandungan resveratrol di dalamnya membantu menurunkan paras gula dalam darah dan mengurangkan rintangan insulin dalam badan kita.

Mahal pelaburan RM 475? Mahal bagi orang yang sihat.

Tapi, bagi orang yang menghidap kencing manis, ianya amatlah murah. Sebab rawatan hospital dan ubat yang doktor bagi tu lagi mahal dari RM 475 itu.

Itu belum masuk lagi kos pembedahan kalau kena potong kaki, belum masuk lagi kos dialisis 3 kali seminggu seumur hidup. Sanggup ke laburkan ratusan ribu ringgit untuk ‘kembali’ sihat masa itu?

Kalau tak nak korek duit untuk pembedahan mahupun dialisis, baiklah laburkan dulu untuk Vivix ini. Demi kesihatan berpanjangan tanpa perlu kena dialisis!

PM Syu untuk dapatkan Vivix cepat! Syu yakin anda takkan menyesal!


Nak tahu promo Disember 2017? Baca DI SINI!


Love,

Syu Amir (1139539)

Proud Founder of MDAEmpire

0192198621

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge