Kulit Cantik · Premium Product · Produk · Set Kecantikan · Testimoni · Testimoni Youth Skincare · Vitamin & Suplement · Youth · Youth Skincare

Vitamin-Vitamin Penting Untuk Baiki Kulit Breakout Dari Dalam

Suplement Penting Untuk Baiki Kulit Breakout

Syu perasan ramai wanita sekarang nie, tak kiralah wanita muda mahupun tua, wanita bekerjaya mahupun duduk rumah, rata-rata mengalami masalah breakout yang agak kronik. Bila Syu tanya macam mana boleh jadi kulit macam tu, ramai yang jawab “salah guna produk. Produk tu ada bahan kimia bahaya rupanya. Patut la diorang cakap kesan cepat”.

Nampak tak betapa bahaya nya main cekup je produk muka yang kononnya cepat kesannya nie? Cepat putih la, cepat hilang jerawat la, cepat cantik la. Semuanya tipu belaka. Kalau putih dalam masa seminggu, biasanya mesti merkuri tinggi. Kalau kulit glowing merah-merah, mesti sebab paraben, dan macam-macam lagi bahan kimia bahaya yang mereka masukkan.


Bila dah kulit dah mengalami breakout teruk nie, apa nak buat dulu? Boleh baca di entry ini. Syu kongsikan 10 tips apa perlu buat bila kulit muka breakout.


Syu yakin semua yang mengalami kulit breakout mesti panik dan tertekan tak tahu nak buat macam mana sekarang nie. Mesti korang terpaksa berdepan dengan macam-macam cabaran yang menakutkan bila kulit bermasalah macam nie. Malu, kena perli, kena gelak, semua mesti kita lalui. Memang depressed masa nie.

Personally, Syu cadangkan anda semua mula ambil suplement untuk baiki kulit dari dalam lagi. Suplement akan bantu pulihkan luka-luka dan keradangan yang dialami oleh kulit kita semasa breakout. Selain daripada set penjagaan muka yang organik dan semulajadi, kulit kita juga perlukan perlindungan dalaman untuk pastikan segala toksin dan bahan kimia bahaya disingkirkan dari badan kita.

Suplement apa yang boleh baiki kulit breakout nie? Ada ke yang boleh elokkan muka nie?

Jangan risau, ada. Syu cadangkan untuk ambil SET KULIT CANTIK Shaklee. In sya Allah, kulit muka kita akan bertambah elok dengan penggunaan konsisten dan kesabaran yang tinggi.

Set Kulit Cantik – Suplement Terbaik Untuk Kulit Breakout

Amat penting untuk kita mengambil suplement untuk baiki kulit muka kita yang rosak. Kulit rosak disebabkan oleh sel-sel yang rosak dan terhakis. Bila ianya terhakis, kulit muka kita nipis, mengelupas, gatal-gatal dan kering. Dan suplement shaklee ini akan bantu untuk mengembalikan kulit muka kita kepada asal.

Tapi, Syu warning sesiap ye. Bila mengamalkan suplement shaklee, kita kena sabar dan konsisten. Keep on makan walaupun kita nampak macam tak nampak kesan. Ini kerana suplement shaklee membantu untuk menyingkirkan toksin-toksin yang penuh dalam badan kita akibat produk yang kita pakai dahulu tu. Bila toksin dah mula berkurang, barulah suplement boleh fokus untuk mencantikkan kulit kita.

Antara suplement-suplement yang amat penting dalam membaiki kulit breakout adalah:

1. Vivix

– Vivix amat penting dalam membaiki sel-sel kulit hingga ke peringkat DNA lagi. Vivix membantu menyihatkan sel-sel badan kita supaya sel-sel lebih cepat diperbaharui. Bila pertukaran sel ini cepat, maka cepatlah luka-luka dan keradangan kulit dapat dikurangkan.

– Vivix juga membuatkan kulit kita lebih awet muda, sehingga menampakkan kita 25 tahun lebih muda!

2. Vitamin C

– mempercepatkan penyembuhan luka-luka di muka

– membantu menyingkirkan toksin-toksin dengan lebih cepat

– Vitamin C juga membantu mencerahkan kulit kita dan melambatkan simptom penuaan

3. ESP

– ESP adalah protein soya ayng lengkap dengan asid amino yang amat diperlukan oleh badan kita.

– ESP membantu merangsang pembentukan semula kulit kita dan mempercepatkan pemulihan luka serta membina sel-sel baru dengan lebih cepat

– ESP juga membantu mengurangkan parut jerawat dan mengecilkan pori-pori di muka kita

4. GLA

– Membantu dalam menyeimbangkan hormon badan yang boleh menyebabkan keradangan pada kulit muka sehingga menimbulkan jerawat

– menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri

5. Vitamin E

– Vitamin E adalah antioksidan yang tinggi dan ia membantu melindungi sel-sel kita dari rosak akibat sinar UV matahari. Sinar UV matahari menggalakkan radikal bebas untuk masuk ke dalam badan kita dan merosakkan sel badan kita.

– Vitamin E juga membantu dalam melambatkan penuaan dan menjadikan kulit kita berseri dan cantik.

.

Inilah antara suplement yang amat penting dalam membaiki kulit muka yang breakout. Suplement-suplement ini akan bantu baiki sel kita dari dalam. Kesihatan dalaman kita amat penting supaya luaran pun akan bertambah cantik juga.

Kalau kita hanya mementingkan kecantikan luaran, tapi dalaman kita penuh toksin, ia takkan kekal lama kerana toksin akan menyebabkan jerawat timbul semula dan breakout datang lagi.

Jadi, selain dari skincare untuk menjamin kecantikan muka kita, ambillah juga suplement untuk menjamin kecantikan dalaman kita.

Barulah kita akan maintain glowing-glowing dan cantik awet muda sahaja. Mesti semua pun nak kulit awet muda dan cantik kan? Confirm lepas nie keyakinan kita akan melonjak 300% dan takde lagi perasaan malu untuk berjumpa orang ramai.

Apa tunggu lagi, atasi masalah breakout dengan mengamalkan SET KULIT CANTIK untuk pulihkan merah-merah bernanah muka dari dalam lagi.

Hubungi Syu segera di 0192198621 untuk dapatkan set kulit cantik ini!

.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Singapore

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Oversea Juga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.