Premium Product · Produk · Testimoni · Vertigo · Vertigo · Vivix

[Testimoni] Vertigo Berkurang Dengan Vivix!

Vertigo Boleh Buat Kita Rasa Nak Pitam!

Vertigo merupakan penyakit yang menyebabkan kepala kita rasa berpusing macam naik roller coaster. Rasa macam nak pitam gitu. Orang yang ada penyakit ini kebiasaannya mempunyai masalah dalam telinga ataupun otak kita. Sesiapa sahaja boleh mengalami penyakit vertigo ini, tapi ramai yang menghidapinya adalah orang tua berusia 65 tahun ke atas.

Vertigo berpunca dari ketidakseimbangan badan kita. Sistem saraf utama kita menerima terlalu banyak signal dalam satu masa dari telinga, otot, mata dan reseptor-reseptor kulit. Bila otak kita beri signal kepada semua organ kita secara serentak, sebab tu la kita rasa berpusing je. Tak tahu nak buat mana dulu.

Vertigo boleh jadi penyakit sementara ataupun penyakit yang berpanjangan. Kalau sekali sekala tu, kita boleh tahan lagi. Tapi, Kalau berpanjangan, ia boleh buat kita susah nak melakukan kerja-kerja harian. Lama-lama kita boleh dapat depression dan anxiety selalu.

Simptom-simptom Vertigo

Terdapat beberapa simptom yang menunjukkan kita ada vertigo ataupun tak. Antaranya:

1. susah nak balance kan diri

2. Kepala selalu rasa melayang-layang je

3. motion sickness

4. loya dan muntah-muntah

5. Berdengung telinga

6. Sakit kepala

.

Kita boleh je makan ubat untuk mengawal vertigo ini. Tapi, selain dari ubat yang cuma merawat dan mengurangkan masalah pada masa itu, terdapat satu suplement yang amat baik untuk badan kita. Ia akan membantu membaiki sel-sel badan kita supaya vertigo dapat dikurangkan.

Vivix Dan Vertigo

Vivix adalah suplement kesihatan yang tinggi antioksidan nya. Ia membantu membaiki sistem saraf kita agar dapat menerima dan memproses segala signal tanpa sebarang pertindihan.

Sebab itu ramai yang dah amalkan vivix untuk mengurangkan penyakit vertigo ini. Mereka pun takut kalau-kalau jadi pekak bila simptom-simptom ini tidak dibetulkan dengan segera.

Boleh tengok testimoni-testimoni di bawah ini untuk lebih yakinkan diri anda ye.

 

 

 

 

.

Betul kan Syu cakap yang Vivix amat membantu dalam mengurangkan masalah Vertigo ini. Jadi, jangan takut untuk mula dapatkan Vivix ini tau.

Kita kurangkan masalah basic nya dahulu, barulah segala simptom vertigo dapat dielakkan. Takkan kita nak sentiasa mengalami pening-pening sampai pitam nie kan.

Hubungi Syu segera di talian 0192198621 untuk dapatkan Vivix ye. Tekan je icon whatssap di bawah untuk terus berurusan dengan Syu.

Nak beli sendiri pun boleh. Klik sahaja button di bawah ini untuk dapatkan Vivix dihantar terus ke rumah anda. Tapi, jangan lupa hubungi Syu ye untuk dapatkan konsultasi eksklusif hanya untuk pelanggan kesayangan Syu sahaja.

Peluang dah tersedia di depan mata, rebutlah sebelum masalah kesihatan kita bertambah buruk.

 

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Sekitarnya

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

2 thoughts on “[Testimoni] Vertigo Berkurang Dengan Vivix!

  1. antara penyakit yang orang ramai tak perasan dan confuse di antara migraine dan vertigo ni. info yang berguna sebagai panduan ramai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.