merokok · Merokok · Premium Product · Produk · Vivix

[testimoni] Kurangkan Ketagihan Merokok Dengan Bantuan Vivix

Dah Takde Rasa Nak Merokok Selepas Amalkan Vivix

Ramai perokok tegar sekarang nie kan? Mana-mana kita pergi akan nampak perokok, sampai kat tempat makan pun nak merokok juga. Kesian pada orang yang hidu asap rokok tu sekali. Bukan diorang je yang bahayakan diri, secondary smoker lagi bahaya tau. Tolonglah berhenti merokok tu.

Cara-cara Berhenti Merokok

Ada macam-macam cara nak berhenti merokok asalkan diri sendiri memang dah nekad nak berhenti. Memang bukan senang nak hilangkan ketagihan merokok nie, tapi sekarang dah macam-macam disediakan untuk membantu orang sebegini berhenti merokok.

1. Berhenti Beli Rokok

Benda pertama anda kena buat adalah berhenti beli rokok. Kalau takde rokok, dan takde kawan nak beri rokok, kita takkan dapat merokok kan?

2. Agensi-agensi Berhenti Merokok

Ada banyak NGO sekarang yang membantu golongan-golongan perokok untuk berhenti merokok. Mereka mempunyai kumpulan sokongan yang akan membantu untuk anda untuk berhenti merokok. Kumpulan sokongan ini terdiri daripada orang-orang yang merokok yang sedang cuba untuk berhenti.

Jadi, carilah kumpulan-kumpulan sokongan ini agar anda akan rasa kuat untuk berhenti.

3. Pad nikotin

Di farmasi ada jual nikotin pad untuk mengurangkan rasa nak merokok. Bolehlah untuk mencubanya sebagai langkah untuk berhenti merokok. Tapi, Syu tak pastilah tahap mana keberkesanannya.

4. Suplement

Sekarang dah ada suplement yang membantu mengurangkan rasa ketagih nak merokok. Ramai yang berjaya berhenti merokok setelah mula mengambilnya. Asalkan anda betul-betul nak berhenti, suplement ini akan dapat bantu, dengan izinNya.

Suplement ini adalah Vivix. Vivix amat kuat untuk bantu kita berhenti merokok tau.

Bagaimana Vivix Membantu Mengurangkan Ketagihan Merokok?

Orang yang merokok ketagihkan nikotin. Setiap kali mereka merokok, nikotin akan meresap ke dalam darah dan organ badan dan mereka akan rasa seronok. Macam orang ‘high’ bila dapat dadah la. Tapi, nikotin tak tahan lama dalam badan kita.

Jadi, apabila nikotin telah habis, otak kita akan beri signal untuk merokok lagi agar nikotin dapat ditambah. Sebab tu la mereka akan teruskan merokok lagi. Sampaikan sehari berbatang-batang rokok boleh habis.

Tapi, dengan mengambil Vivix, ia akan bantu untuk mengurangkan ketagihan pada nikotin, dan seterusnya mengurangkan rasa nak merokok tu sendiri.

  • Vivix membantu detoks kan nikotin yang terdapat dalam badan kita, seperti di dalam darah, organ dan sebagainya. Jadi, apabila nikotin telah disingkirkan dari badan kita, otak kita takkan beri signal untuk menambah dos nikotin lagi. 
  • Orang yang merokok nie akan dapat satu rasa ‘seronok’. Bila rasa ‘seronok’ tu hilang, mereka akan merokok lagi untuk dapatkan semula rasa tu. Tapi, dengan adanya Vivix, Vivix akan memberi rasa ‘seronok’ yang lebih kurang sama macam yang mereka dapat semasa merokok tu. 
  • Bila kita berhenti merokok. kita akan melalui fasa berhenti yang sangat teruk. Simptom withdrawal seperti menggigil dan demam akan buat ramai yang gagal berhenti. Tapi, bila amalkan Vivix, Vivix akan mengurangkan simptom-simptom withdrawal ini.

Ramai yang gagal berhenti merokok walaupun telah mencuba macam-macam benda. Tapi, cubalah Vivix. Ia mungkin akan menjadi harapan terakhir anda untuk berhenti.

Ramai yang telah berjaya mengatasi masalah merokok ini. Ini ada beberapa testimoni yang Syu boleh kongsikan untuk menambah keyakinan anda yang sedang berusaha untuk bernenti merokok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Harga Vivix hanyalah RM 475 sebotol. Sangat murah berbanding harga berkotak-kotak rokok yang kita dah beli tu kan?

Tapi, dengan pembelian 2 botol Vivix, Anda Berhak untuk mendapat:

  • keahlian percuma bernilai RM 65.00
  • Harga Vivix dengan harga ahli (jimat RM 190.00)
  • Bonus bulan berikutnya dalam RM 36++
  • Postage Percuma bernilai RM 10
  • Konsultasi berpanjangan dari Syu sendiri 🙂

Jadi, cepat-cepat dapatkan Vivix ini untuk membantu diri anda pula. Dengan niat dan nekad yang kuat, Vivix ini akan dapat membantu, dengan izinNya.

Jangan tunggu lama-lama, hubungi Syu segera di 0192198621 untuk dapatkan Vivix anda hari ini. Klik je icon whatssap di bawah ini untuk terus ke laman whatssap Syu.

Nak beli sendiri pun boleh. Tekan je button e-sell di bawah ini.

Takkan kita nak tunggu sampai anak isteri sakit dapat asthma atau kanser akibat kita yang ego sangat nak berhenti merokok kan? Fikirkanlah tentang mereka yang anda sayang dan fikirkanlah pasal diri sendiri yang berhak untuk lebih sihat tanpa rokok.

 

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Sekitarnya

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

 

 

2 thoughts on “[testimoni] Kurangkan Ketagihan Merokok Dengan Bantuan Vivix

    1. betul…vivix buat orang merokok lebih mudah nak berhenti…asalkan mereka mmg nekad nak..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.