Badan Bertenaga · Badan Bertenaga · Premium Product · Produk · Testimoni · Vivix

[Testimoni] Kekal Bertenaga Sepanjang Hari Dengan Vivix!

Vivix Buat Badan Bertenaga Sepanjang Hari

Orang bekerjaya macam kita mesti selalu penat kan? kerja banyak, penat. Stress dengan kerja, penat. Kena berjalan hari-hari melawat tapak, penat. Semua yang kita buat hari-hari memang memenatkan. Bila badan kita penat, mulalh tak boleh nak jalan dan buat kerja dengan baik.

Badan kita sebenarnya tak cukup nutrisi untuk mengekalkan tenaga sampai ke petang. Tambahan pula, kita tak dapat makan dengan betul sebab sibuk je di pejabat. Bila kita tak makan, macam mana sel-sel badan kita nak makan kan?

Sebenarnya, badan kita penat dan letih sebab sel-sel badan kita yang penat dan ‘lapar’ sebenarnya. Kita kena bagi makan pada sel-sel badan kita supaya mereka mendapat nutrisi yang mencukupi untuk sentiasa memberi tenaga kepada badan.

Apa Yang Perlu Kita Buat?

1. Makan mengikut masa

Masa sarapan, make sure makan. Masa lunch make sure makan. Jangan skip makan tau kerana makanan yang kita makan akan memberi tenaga kepada sel-sel badan kita.

2. Minum air secukupnya

Air amat penting untuk badan kita. Kita tak boleh hidup tanpa air. Bila tak cukup air, badan kita akan mula sakit-sakit.

3. Bersenam

Bersenam akan meningkatkan metabolisma badan kita. Selain dari minum air cinch tea setiap hari, Syu akan bersenam sekurang-kurangnya 30 minit setiap sesi, dan sekurang-kurangnya 3 kali seminggu untuk mengekalkan stamina badan.

4. Tidur yang mencukupi

Tidur malam yang berkualiti amat penting untuk kita bertenaga keesokan hari. Pastikan kita dapat tidur yang mencukupi, sekurang-kurangnya 4-5 jam setiap malam.

5. Suplement Kesihatan

Walaupun dah makan makanan yang berkhasiat, suplement semestinya penting sebagai makanan tambahan badan kita. Suplement akan mencukupkan nutrisi-nutrisi yang lompong-lompong dalam badan kita tu.

Kita kena ingat, makanan yang kita makan tu tidak dapat mencukupkan keperluan nutrisi harian kita atas macam-macam sebab seperti pencemaran, cara masak hilangkan nutrisi yang ada, dan sebagainya.

Untuk memudahkan kita yang sememangnya sibuk ini, Syu sarankan ambillah Vivix untuk memberi tenaga kepada sel-sel badan kita.

Macam Mana Vivix Buat Badan Bertenaga?

a. Vivix membantu membaiki sel-sel badan kita sehingga ke peringkat DNA lagi.

Jadi, apabila sel-sel kita sihat, organ-organ badan dapat berfungsi dengan baik dan sekaligus menjadikan badan kita bertambah sihat.

b. Meningkatkan keupayaan mitokondria

Dalam sel badan kita ada pusat jana kuasa sel yang dipanggil mitokondria. Mitokondria nie macam enjin kereta kita. Kalau enjin kita berkuasa tinggi, kereta pun laju je kan. Kalau enjin kereta macam siput, kelajuan kita pun macam siput la.

Begitulah sel kita. Apabila mitokondria ini mempunyai kuasa turbo, badan kita pun akan aktif dan mempunyai kuasa turbo kuasa 2…hehe…

Tapi, apabila kita semakin berusia, keupayaan mitokondria berkurang. Bertambah dengan pencemaran dan redikal bebas nie, sel-sel badan kita bertambah lemah.

Jadi, dengan pengambilan Vivix ini, ia akan mengembalikan tenaga kepada badan kita semula.

.

Ramai pengguna Vivix memang cakap yang mereka jadi lebih bertenaga sejak mengamalkan Vivix. Jom baca cerita mereka di bawah ini.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nampak tak betapa berkuasanya Vivix terhadap tenaga badan kita? So, janganlah ragu-ragu lagi. Mula amalkan Vivix dari sekarang. Tunjukkan pada semua yang kita mampu buat semua kerja tanpa letih tak bermaya nie.

Hubungi Syu segera di talian 0192198621 untuk dapatkan Vivix atau klik icon whatssap di bawah ini untuk terus masuk ke laman whatssap Syu. Syu akan guide sehingga badan anda kembali bertenaga seperti yang anda mahukan.

Nak beli sendiri je? Boleh saja. Klik button di bawah ini untuk terus order dan dipos sampai ke rumah. Tapi, jangan lupa untuk hubungi Syu juga untuk dapatkan cara makan yang sesuai dengan anda untuk mendapat kesan paling optimum.

Jangan tunggu sampai pengsan atau pitam baru nak cari makanan untuk sel badan kita tau. Bagilah makanan tu sekarang supaya masa tua kita nanti, kita masih mempunyai tenaga turbo macam orang muda.

 

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Sekitarnya

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

4 thoughts on “[Testimoni] Kekal Bertenaga Sepanjang Hari Dengan Vivix!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.