Gout · Gout · Produk · Testimoni

[Testimoni] Gout Tidak Lagi Menyerang Setelah Konsisten Mengamalkan Vivix

Nak Cegah Gout Dari Kembali? Ambillah Vivix!

Gout amatlah menyeksakan apabila ia menyerang pesakitnya. Masa tu, sendi jadi bengkak dan merah. Rasanya pun panas je, tapi jangan sesekali terlanggar tempat sendi yang bengkak tu, ada yang kena jerit kang, tak tahu ye..hehe..

Pada masa nie, nak buat apa-apa pun payah. Nak jalan pun susah, sampai kena papah dinding. Nak solat pun, tak boleh duduk bersila sebab bengkak di bahagian kaki. nak tidur tapi bengkak berdenyut-denyut sampai tak boleh nak tidur pun.

Kesian sangat bagi siapa yang kena gout nie. Syu tak dapat bayangkan bagaimana sakitnya gout nie sebab paling sakit yang Syu pernah rasa adalah migrain teruk sampai terbaring 3 hari. Tu je. Itu pun rasa macam nak pengsan dah masa tu.

Syu ada seorang kawan yang ayahnya pun kena gout. Berpuluh-puluh tahun dah kena gout nie. Mula kena pada umur 30an, sekarang dah umur 70an dah. Cuba bayangkan berapa lama ayah kawan Syu ini menderita gout? Kesian sangat-sangat kan…

Testimoni Ayah Zarith Sofia Yang Mengalami Gout Selama Berpuluh Tahun akhirnya Berakhir Juga!

Selama bertahun-tahun ayah zarith menderita akibat gout nie. Dari umur 30an lagi dah kena. Ya Allah, seksanya kan?

Tak boleh langsung makan makanan yang tinggi purin.

– Kadang termakan sedikit je jemput-jemput yang ada udang kering pun gout datang.

– Makan sambal kacang masa raya pun tak boleh juga. Mesti sakit gout juga.

Zarith pun tak sanggup tengok ayahnya yang terpaksa bertahan dengan pain killer setiap hari untuk mengurangkan sakit gout tu. Tapi, hari-hari makan painkiller, lama-lama takut side effect buruk pada buah pinggang pula kan?

Masa 2013, Zarith dapat tahu yang resveratrol mampu untuk menurunkan paras asid urik dalam badan sekaligus dapat mengurangkan serangan gout dari berlaku.

Dan resveratrol ini ada dalam Vivix.

Zarith beli Vivix untuk ayah tersayang demi nak tengok ayahnya sihat dan bertenaga.

Alhamdulillah sangat dengan kesannya.

  • Pada awal minum Vivix, ayah Zarith dapat bertahan 4 hari tanpa pain killer. 
  • Selepas sebulan pengambilan Vivix, ayah Zarith tak perlu ambil painkiller dah.
  • Yang pasti, selepas konsisten mengambil Vivix, ayah Zarith dah tak perlu makan ubat gout lagi. Bestnya. Syukur alhamdulillah 🙂

Masa pergi kenduri, ayahnya dah boleh makan udang galah. Makanan favourite tu. Hebat kan? Bila ditanya, ayahnya just cakap “tadi sebelum keluar rumah ayah dah ambil Vivix siap-siap. Kalau terasa nak kena gout, nanti sebelum tidur ayah makanlah lagi. Gout takde datang pun.”

.

Cuba bayangkan betapa gembiranya hari seorang anak apabila suplement yang dibelinya itu amat membantu mengurangkan sakit gout yang dah berpuluh tahun menderita tu.

Bolehlah kita balas secebis jasa ayah kita yang dah membesarkan kita kan? Walaupun jasa ayah kita takkan mampu kita balas sampaillah kita mati sekali pun.

Kita ikhtiar segala yang mampu demi melihat ayah kita sihat dan tidak menderita lagi. Dan inilah hadiah tidak ternilai Zarith buat ayahnya.

Hingga kini, Zarith masih berikan Vivix kepada ayahnya untuk membantu ayahnya mendapat kesihatan yang baik di masa tua ini.

Sumber: ibuzarith.com

Selain Zarith, ada ramai lagi pesakit gout yang dah berjaya mengurangkan paras asid urik dalam badan mereka. Thank You adanya Vivix menjadi asbab sihat kembali.

 

Testimoni 1:

 

Testimoni 2:

Jika orang kesayangan anda juga menderitasakit gout nie, cepat-cepatlah beri Vivix kepada mereka.

Kita balaslah sedikit jasa orang kesayangan kita yang dah besarkan kita. Kita berikan ayah kita kesihatan yang lebih baik tanpa bisa gout lagi. Kita akan jadi orang yang paling gembira bila ayah kita jadi sihat semula kan.

Dapatkan Vivix segera ye. Cepat-cepat hubungi Syu di 0192198621 untuk beli Vivix ye.

Boleh juga beli sendiri. Klik je button di baawah ini untuk dapatkan Vivix dihantae terus ke rumah anda. Tapi, jangan lupa hubungi Syu untuk dapatkan konsultasi terbaik untuk masalah gout ayah kesayangan anda ye.

 

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Singapore

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.