Kulit Cantik · Premium Product · Produk · Set Kecantikan · Testimoni · Testimoni Youth Skincare · Youth · Youth Skincare

[Testimoni] Dulu, Student Ejek Cikgu Tak Cantik. Sekarang Siap Ajak Selfie Lagi!

Cikgu Malu Bila Kulit Kusam Dan Berminyak!

Kerja sebagai seorang cikgu memang akan berjumpa pelajar setiap hari. Hari-hari mengajar dari pagi sampai ke petang. Kelas pula bukannya ada aircond. Kipas bukannya membantu sangat bila cuaca yang panas nie. Kalau tetiba takde elektrik, lagilah rasa macam sauna je kelas tu.

Kita penat-penat mengajar dalam kelas, tapi yang pelajar perasan adalah penampilan kita. Muka kita pakai make up elok ke tidak, kalau baju kita dah pakai minggu lepas pun pelajar perasan tau. Tapi, yang paling tak best, bila pelajar selalu tegur muka kita berminyak dan kusam. Kalau seorang dua kita bolehlah tahan lagi, tapi kalau ramai-ramai yang asyik cakap benda yang sama, lama-lama kita naik malu nak masuk kelas berjumpa pelajar. Lalu tepi pelajar pun rasa tak nak pandang je.

Itulah yang berlaku pada Cikgu Zura. Pelajar-pelajar beliau selalu tanya kenapa kulit cikgu berminyak je? Belum sampai tengah hari lagi tapi muka macam orang berjemur tengah panas je. Kulit muka yang berminyak buat mukanya kusam je. Tambah pula, beliau mempunyai liang pori besar, lagilah minyak dan kotoran mudah terkumpul.

 

Inilah muka Cikgu Zura sebelum ini. Nampak macam tak bermaya je kan? Sebab tu la pelajar asyik tanya je kenapa cikgu tak cantik.

Tapi, tu dulu la. Cikgu Zura dah temui Youth, skincare organik yang sangat berkuasa untuk mencantikkan kulit beliau dan menyelesaikan semua masalah kulit beliau. Walaupun hanya berasaskan tumbuhan dan tidak mempunyai bahan kimia bahaya, tapi kita boleh nampak kesan seawal 7 hari tau.

 

Setelah menggunakan Youth Skincare, inilah rupa Cikgu Zura sekarang. Nampak tak berapa cantiknya Cikgu Zura?

  • Muka beliau bertambah cerah
  • Jerawat sangat kurang
  • Kulit makin berseri
  • Kurang berminyak
  • Pori pun makin kecil

Syu yakin, semua cikgu pun nak jadi cantik macam Cikgu Zura kan? Takde la pelajar mengutuk di belakang kita cakap kita tak cantik. Bila dah cantik, pelajar pun akan fokus lebih kepada apa yang kita ajar. hehe…

 

Sekarang pelajar suka ajak cikgunya selfie. Ye la kan, Cikgu dah nampak macam artis, mestilah nak ajak bergambar je. Haha…


Kulit Muka Sunburn Teruk Pun Boleh Hilang Dengan Youth!


So, bagi semua cikgu-cikgu yang mengalami masalah yang sama macam Cikgu Zura nie, cepat-cepat dapatkan Youth tau. Syu yakin lepas pakai Youth, kulit cikgu-cikgu pun akan bertambah cerah dan berseri-seri nanti.

Jangan biarkan kutukan pelajar jadikan kita down, tapi jadikannya sebagai motivasi untuk lebih cantik dari dulu. Biar pelajar yang ternganga tengok kecantikan kita.

Jom jom cepat order Youth dengan Syu. Hubungi je 0192198621 untuk dapatkan Youth hari ini. Syu akan guide cikgu-cikgu sekalian untuk dapatkan kulit yang lebih cantik dari biasa.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Sekitarnya

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.