Darah Tinggi · Produk

[Testimoni] Bacaan Darah Tinggi Terkawal Sejak Ambil Vivix

Darah Tinggi Kembali Terkawal Dengan Vivix

5.8 juta penduduk Malaysia mengalami hypertensi ataupun tekanan darah tinggi. Ini adalah satu nombor yang amat merisaukan kita. Walaupun begitu, ramai di antara kita yang masih lagi tidak sedar akan penyakit senyap ini sebab kita tak pernah kisah untuk membuat pemeriksaan kesihatan pun.

Kita cuma akan sedar yang kita ada penyakit ini bila kita rasa sesak nafas, atau nafas kita menjadi laju. Kalu tak pun, kita hampir kena serangan jantung baru kita nak sedar yang sebenarnya kita nie tak jaga pun kesihatan kita baik-baik.

Punca Tekanan Darah Tinggi

Ada banyak sebab yang menjadi punca tekanan darah tinggi berlaku. Dan kebanyakan sebab merupakan salah kita sendiri.

1. Tak jaga pemakanan

kita sering makan makanan yang tinggi lemak. Lemak dan kolesterol akan menjadikan saluran darah kita bertambah sempit untuk mmbolehkan darah mengalir secara normal.

2. Kurang Senaman

Dah la kita banyak makan makanan yang tak sihat, tapi malas pula tu nak bersenam. Macam mana kita nak bakar balik lemak2 dalam badan kita tu?

3. Stress

Orang yang stress, tak kiralah stress di rumah mahupun tempat kerja, amat mudah untuk mendapat hypetensi.

.

Apabila kita tidak menjaga kesihatan kita dengan baik, risiko untuk dapat penyakit darah tinggi memang tinggi. Kita takkan sedar akan penyakit yang datang itu.

Langkah Menurunkan Tekanan Darah Tinggi

Kita kena peka akan diri kita sendiri sebab kitalah yang paling mengenali diri kita. Kalau rasa tak sedap hati, pergilah jumpa doktor dan mintalah nasihat.

Selain itu, jagalah apa yang kita makan. Kurangkan makan fast food dan juga makanan yang berlemak dan berminyak nie. Takut nanti terus kena strok sebab tak tahu pun sebenarnya kita kita sakit darah tinggi.

Walaupun kita dah mengamalkan makanan sihat dan berkhasiat, tapi makanlah suplement juga.

Suplement bukan pengganti makanan tapi suplement adalah untuk mencukupkan mana-mana nutrisi yang kurang.

Salah satu suplement paling femes untuk menurunkan tekanan darah tinggi adalah Vivix.

Kelebihan Vivix Dalam Menurunkan Tekanan Darah

Vivix merupakan minuman botani yang amat tinggi antioksidan nya. Ia membantu untuk memurunkan tekanan darah supaya kita dapat mengelakkan diri dari komplikasi-komplikasi bahaya akibat tekanan darah yang tinggi.

1. Melapangkan  saluran darah

Vivix membantu membersihkan saluran darah yang penuh dengan lemak-lemak yang melekat di dinding arteri.

Apabila dinding saluran darah kita lapang, darah dapat mengalir dengan lebih baik dan normal.

Jadi, kita dapat mengawal tekanan darah kita ke paras selamat dengan adanya Vivix.

2. Anti-keradangan

Tekanan darah yang tinggi akan buat saluran darah kita bengkak dan boleh pecah.

Kandungan resveratrol dan polifenol yg bersifat anti-keradangan ini akan membantu melegakan bengkak di saluran darah agar darah dapat mengalir dengan elok.

3. Membaiki Sel-sel sehingga ke peringkat DNA

Orang yang ada tekanan darah tinggi mengalami risiko-risiko kerosakan organ-organ penting dalam badan, seperti buah pinggang, jantung dan juga otak.

Vivix membantu untuk membaiki sel-sel sehingga ke peringkat DNA lagi. Ini kerana apbila sel badan kita sihat, organ-organ kita akan bertambah sihat juga.

Jadi, ia akan membantu mengurangkan risiko untuk mendapat penyakit kronik yang lain.

.

Ramai pesakit hypertensi telah memilih untuk mengamalkan Vivix sebagai ikhtiar menurunkan paras tekanan darah. Dan alhamdulillah memang berjaya kawalnya.

Tengoklah di testimoni-testimoni ini. Semua ini aladah cerita mereka sendiri. Bukannya rekaan ✌🏻

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Ada banyak lagi kisah-kisah berjaya orang yang mengamalkan Vivix ini. Tapi, cukuplah Syu kongsi sedikit je untuk meyakinkan anda semua yang Vivix boleh jadi harapan terakhir anda untuk mengawal tekanan darah tinggi nie.

Syu percaya yang korang akan bertambah sihat dengan asbab Vivix. Janganlah takut untuk mencubanya.

Harga sebotol Vivix tidak semahal harga rawatan-rawatan yang kita bakal buat kalau kita mengalami komplikasi-komplikasi akibat hypertensi ini.

Jadi, amalkanlah Vivix demi kesihatan kita dan demi orang yang menyayangi kita.

Hubingi Syu segera di talian 0192198621 untuk dapatkan Vivix ye. Jangan tunggu sehingga masuk hospital baru nak cari. Cegah sementara masih di peringkat awal ini.

Sayangi diri, amalkanlah Vivix.

 

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Sekitarnya

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

 

2 thoughts on “[Testimoni] Bacaan Darah Tinggi Terkawal Sejak Ambil Vivix

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.