Produk · Sakit Sendi · Testimoni

Terpaksa Jalan Bertongkat Disebabkan Sakit Sendi Lutut

Sakit Sendi Lutut Menyebabkan Jalan Terpaksa Bertongkat

Pernah tak rasa susah sangat nak melangkah sampikan terpaksa memakai tongkat untuk berjalan? Rimas kan jalan bertongkat sebab membantutkan kita untuk siapkan kerja dengan lebih cepat. Tapi, apakan daya, itu shajalah penyelesaian yang ada kepada sakit lutut yang dialami sekian lama.

Punca Dan Kesan Sakit Lutut

Sakit lutut adalah disebabkan oleh pelbagai sebab. Ada punca yang boleh dielakkan, tapi ada juga penyabab yang tidak dapat dielak.

Antara sebab-sebab sakit sendi lutut adalah:

1. Kemalangan jalan raya

2. Badan yang gemuk

3. Kemalangan semasa bersukan

4. Usia yang kian meningkat

5. Lutut terhentak pada permukaan yang keras

Punca-punca sakit lutut dan sakit sendi ini akan menyebabkan kita tak dapat nak melakukan pelbagai perkara dengan cepat dan sempurna. Bila pergerakan kita lambat, kesian orang yang menanti kita untuk siapkan tugasan-tugasan tersebut. Kita mesti rasa bersalah kan apabila orang lain tertangguh kerja disebabkan kita?

Selain itu, sakit lutut dan keradangan sendi ini boleh menyebabkan:

  1. susah untuk solat, terutamanya rukuk, sujud, dan duduk bersimpuh semasa tahyat awal dan akhir.
  2. Berjalan pun perlu memapah dinding disebabkan lutut kita tak mampu nak menampung badan kita.
  3. tidak dapat melakukan aktiviti kegemaran kita seperti bersukan.
  4. Nak bercuti bersama keluarga pun akan mendatangkan masalah nanti. Kita tak dapat nak melawat banyak tempat disebabkan kita yang tak boleh berjalan terlalu lama
  5. tidak boleh memandu dalam keadaan yang lama. Tak tahan juga nak memandu semasa trafik sesak, terutama yang berada di pusat bandar.

Tapi, janganlah jadikan sakit lutut itu sebagai alasan. Sebenarnya, ada pelbagai cara untuk mengurangkan keradangan sakit sendi dan sakit lutut kita itu. Antara kita mahu ataupun tidak je.

Testimoni Ayah Sendiri Yang Kerap Sakit Lutut

Ayah Syu adalah salah seorang yang mengalami sakit lutut kerap. Kalau trafik jem je balik kerja mahupun masa balik kampung, mulalah sakit lutut. Ini kerana tekan cluc dan brek kereta terlalu lama. Akhirnya, ayah bertukar kepada kereta auto. Ia mengurangkan sakit sendi ayah Syu, tapi sakitnya masih lagi ada.

Kesian Syu tengok ayah yang selalu mengadu sakit. Sedih hati bila tengok ayah begitu. Anak mana yang tak risau apabila keadaan ayah tersayang sebegitu kan? Syu rasa semua anak pun akan rasa kasihan kalau mak ayah selalu sakit begitu.

Akhirnya, Syu beri ayah cuba Vivix. Mula-mula, minum sebotol Vivix. Tapi, tak memberangsangkan sangat. Sakit masih ada. Tapi, Syu minta ayah untuk teruskan juga. Tengok macam mana lepas habis botol kedua nanti. Ayah pun akur sahaja.

Selain dari botol kedua vivix ini, Syu tambah juga suplement set sendi yang lain, iaitu Ostemtrix dan Omega Guard. Suplement ini juga membantu untuk mengurangkan keradangan dan kesakitan sendi.

Akhirnya, lepas habis botol kedua, bersama-sama Ostematrix dan Omega Guard, alhamdulillah sakit lutut ayah berkurang. Dah jarang dengar ayah mengadu sakit lutut. Yang bestnya, ayah dapat banyak manfaat lain selain daripada berkurang sakit lutut itu.

  1. Ayah mudah melawas. Pagi-pagi mesti membuang. Tiada lagi masalah sembelit.
  2. Ayah pun nampak lebih awet muda. Hensem tau bagi warga tua yang berumur 60 tahun 🙂
  3. Ayah lebih bertenaga walaupun bekerja dan outstation.
  4. Tidur pun lebih lena walaupun penat dan sakit badan.
  5. Urat saraf dan sakit bahu pun berkurang juga.

Banyak sangat manfaat tersembunyi daripada set sendi yang ayah Syu amalkan. Syu takkan tukar suplement yang Syu bagi ayah walaupun suplement lain lebih murah di pasaran.

Suplement Shaklee adalah yang terbaik, siap dengan Landmark Study lagi – Kajian oleh pihak ketiga yang sangat objektif dan tidak bias kepada mana-mana pihak.

Bagaimana Set Sendi Premium Membantu Mengurangkan Keradangan Sendi

1. Vivix

Kandungan Vivix yang kaya dengan resveratrol membantu:

a. menyihatkan sel-sel sendi kita.

b. membantu dengan mengembalikan kekenyalan ligamen yang menyambungkan tulang lutut.

Dengan adanya polifenol, ia menggandakan keberkesanan resveratrol sehingga 10 kali ganda dalam mengembalikan kesihatan sendi dan lutut kita.

2. Omega Guard

Omega Guard berfungsi sebagai anti-keradangan. Ia membantu mengurangkan bengkak dan keradangan sendi lutut kita.

3. Ostematrix

Ostematrix adalah pil kalsium magnesium yang sangat penting dalam memampatkan tulang kita yang sakit. Apabila tulang sihat dan kuat, ia akan mampu untuk menanpung berat badan kita.

4. Collagen Powder

Sakit sendi adalah disebabkan oleh pelincir lutut kita sudah mula berkurangan. Sebab itulah lutut kita bergeser antara satu sama lain. Geseran itu menyebabkan lutut kita selalu berbunyi ‘klik’ apabila lutut kita bergerak.

Collagen Powder membantu menambah pelincir di sendi lutut kita supaya kurang berbunyi apbila bergerak dan berjalan.

Jadi, janganlah beranggapan yang sakit sendi tidak boleh berkurang. Kita je yang belim jumpa kaedah yang serasi dengan badan kita.

Apa Kata Orang Ramai

 

 

 

 

 

Buat Keputusan Cepat

Sakit sendi dan sakit lutut mampu dikurangkan. Jangan sangka sakit sekali bermakna sakit selamanya. Mak ayah kita tak perlu bertongkat selamanya untuk menjalani kehidupan hari tua mereka.

Jadilah anak yang prihatin dan berilah kesihatan yang terbaik buat mak ayah kita. Hadiahkanlah set sendi premium ini untuk orang yang telah banyak berjasa pada kita.

Berilah mereka peluang untuk beribadah dengan selesa dan berilah mak ayah kita peluang bermain dengan cucu-cucu mereka tanpa perlu risaukan lutut yang sakit.

Dapatkan Set Sendi Premium Sekarang Juga!

1. Whatssap Syu di 019 219 8621 untuk dapatkan set sendi ini dan juga konsultasi tip top Percuma, hanya untuk pelanggan yang membeli dengan Syu sahaja.

2. Anda boleh klik DI SINI untuk membeli Set Sendi Premium ini sendiri. Tapi, jangan lupa untuk hubungi Syu untuk dapatkan konsultasi tip top Percuma seumur hidup dari Syu 😍

Lakukan pilihan yang bijak demi mak ayah tersayang 😍

Love,

Syu Amir

019 219 8621

 

*Disclaimer: Set Sendi Premium ini hanyalah suplement, bukan ubat. Ia mungkin berkesan kepada sesetengah pihak, dan tidak pada pihak yang lain. Apa-apa pun, kita berikhtiarlah dengan suplement terbaik yang semulajadi ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge