Kulit Cantik · Produk · Set Kecantikan · Testimoni

Set Penjagaan Muka Yang Terbaik Untuk Lelaki

Set Skincare Terbaik Buat Lelaki

Bukan perempuan je tau kena jaga kecantikan muka mereka. Tapi, lelaki pun patut jaga muka supaya hensem sentiasa, dan yang paling penting, biarlah kulit muka kita sihat dan dilindungi sepanjang masa. Lelaki nie susah sikit nak jaga muka sendiri. Kadang-kadang tu malas nak cuci muka dengan pencuci muka yang sesuai dan selamat, apatah lagi nak pakai toner dan moisterizer kan?

Tapi, sampai bila anda semua nie nak biarkan kulit muka penuh jerawat batu dan kawah-kawah parut jerawat tu? Sampai bila nak buat tak kisah je dengan muka sendiri? Mulalah jaga muka sendiri tau.

Jangan risau, Syu ada cadangan skincare paling baik yang boleh buat kulit muka cik abang cik abang sekalian jadi lebih hensem, dan lebih licin tanpa jerawat dan jeragat tu semua. Syu yakin, cik abang semua pun akan teruja untuk dapatkannya.

Skincare Youth Shaklee Memang Terbaik Buat Lelaki

Skincare Youth boleh diamalkan oleh lelaki juga tau, bukan perempuan sahaja. Syu tahu abam abam sado pun nak control macho juga kan? So, gunalah Youth untuk serlahkan ke-macho-an anda!

Kenapa ianya sesuai untuk abam abam sado sekalian?

  • Youth bantu untuk baiki kulit cik abang cik abang semua agar jadi lebih licin dan bersih tanpa jerawat dan parut jerawat.
  • Youth dijamin selamat digunakan – ianya menggunakan 100% bahan semulajadi yang berasaskan tumbuhan sahaja. Walaupun ianya dihasilkan daripada tumbuhan, tapi cik abang boleh nampak kesan Youth seawal 7 hari je tau.
  • Ianya bebas daripada lebih 1500 bahan kimia bahaya.
  • Bahan-bahan dalam Youth amat penting dalam menjadikan kulit cik abang sekalian jadi lebih muda remaja. Jadi, tak perlulah risau kulit muka akan rosak dan jadi sensitif ye.
  • Shaklee jalankan kajian ke atas Youth selama 8 tahun tau sebelum ianya dipasarkan. Shaklee buktikan yang Youth memang 100% berkesan.
  • Mempunyai 8 patent dan patent-pending. Maknanya, syarikat lain tak boleh nak tiru apa-apa pun daripada Youth, tak kiralah bahan mahupun prosedurnya. Jadi, untuk jadi lebih hensem, hanya Youth sahaja yang dapat membantu.

Nampak tak betapa bagusnya Youth untuk jadikan kulit cik abang semua lebih baik dari sekarang? So, janganlah tunggu lama-lama. Dapatkan Youth segera.

Ramai tau lelaki yang dah guna Youth nie. Semuanya pun sangat suka dengan hasilnya. Syu kongsikan juga testimoni Youth kalau cik abang sekalian tak percaya ye.

 

 

 

 

garis garis halus makin hilang. Kulit makin tegang

 

 

kulit bercapuk pun makin elok

 

kawah-kawah parut jerawat semakin baik dan rata

 

 

Percaya dah sekarang kan? Kan Syu dah cakap cik abang sekalian pun boleh dapat kulit muka yang lebih hensem dan lebih muda remaja dengan Youth. Tak rugi invest duit untuk dapatkan kulit muka yang macam nie kan?

Dapatkan Youth segera daripada Syu ye. Hubungi Syu di 0192198621 untuk mendapatkan Youth hari ini juga. Syu akan berikan konsultasi terbaik untuk cik abang sekalian dapat kulit muka idaman malaya.

 

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Sekitarnya

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.