Luka Pembedahan · Produk

Sembuhkan Luka Pembedahan Dengan Cepat Agar Tidak Bernanah Dan Dijangkiti Kuman

Cara Menyembuhkan Luka Pembedahan Dengan Cepat Dan Berkesan

Pembedahan adalah satu benda yang menyakitkan dalam jangka masa panjang sebab daging kita dipotong berlapis-lapis untuk sampait ke organ, seperti jantung, hati dan usus. Even pembedahan untuk bersalin pun banyak lapis tau kena toreh. Sebab itulah ada sesetengah pembedahan memang mengambil masa yang lama untuk betul-betul kering dan sembuh.

Lagi menakutkan apabila kita tak berpantang dengan baik. Main makan je segala jenis makanan yang tak boleh makan semasa lepas pembedahan. Ada pula yang lasak sangat sampaikan luka yang belum sembuh berdarah kembali. Lagi satu, tak jaga tempat bedah dengan baik baik boleh menyebabkan jangkitan kuman dan bernanah tau. Semua nie boleh buat luka pembedahan lambat baik dan sangat memedihkan.

Tapi, ada seorang makcik nie, baru lepas buat pembedahan, tapi macam orang tak kena bedah pun. Baru beberapa hari, tapi badan bertenaga, boleh jalan dengan elok tanpa rasa sakit-sakit. Pelik pula Syu tengok. Bila Syu tanya, barulah Syu tahu kenapa. Dan tidak hairanlah makcik ini cepat betul kering luka pembedahannya. Nampak elok je tempat jahitan itu.

Nak tahu kenapa? Sebab makcik itu mengamalkan Vivix setiap hari. Sebab tu la luka bedah tu nampak kering dengan elok je. Tiada langsung nanah, tiada langsung jangkitan kuman.

Bagaimana Vivix Mempercepatkan Penyembuhan Luka Pembedahan?

Vivix ini mampu untuk mambantu penyembuhan luka pembedahan dengan cepat hingga ke lapisan dalam sekali. Kita tak boleh nak nampak kan apa yang berlaku di lapisan bahagian dalam badan kita, tapi, sebabkan Vivix ini berfungsi untuk baiki sel hingga ke peringkat DNA, ia sekaligus membaiki dan membantu menyembuhkan luka lapisan dalam badan kita sekali. Bila luka bahagian dalam betul-betul sembuh, barulah lapisan luar akan nampak cantik je.

Vivix mengandungi kandungan resveratrol dan antioskidan yang tinggi. Inilah yang membantu dalam penyambuhan luka pembedahan dengan cepat.

1. Vivix mempunyai antioksidan yang tinggi, ia membaiki sel-sel hingga ke peringkat selular. Jadi, ia akan mempercepatkan penyembuhan luka pembedahan.

2. Resveratrol di dalam Vivix membantu mengelakkan penyempitan arteri yang meynukarkan proses penyembuhan luka pembedahan. Bila darah tidak dapat mengalir dengan baik, penyembuhan luka akan bertambah perlahan dan lambat.

3. Resveratrol juga menggalakkan pertumbuhan semula daging-daging kita selepas pembedahan dengan cepat.

4. Vivix juga akan mempercepatkan percantuman kembali bahagian pembedahan tersebut.

.

Di samping mempercepatkan luka pembedahan, Vivix juga akan membantu kita mengurangkan kesakitan semasa proses pemulihan badan kita selepas pembedahan. Kita takde la rasa sangat ngilu-ngilu dan pedih-pedih di tempat pembedahan itu. Vivix juga akan membantu kita memberi tenaga selepas pembedahan walaupun baru lepas keluar dewan bedah.

Vivix ini adalah penawar kepada kesakitan yang kita alami selepas pembedahan. Amat-amat beruntung orang yang mengambil Vivix selepas pembedahan ini.

Jadi, Syu sarankan kepada semua yang baru lepas menjalani pembedahan, ambillah Vivix. Ia akan mengurangkan risiko jangkitan kuman pada tempat pembedahan itu. Jangkita kuman boleh buat kita kena bedah semua tau. Nak ke lalui proses kena bedah buat kali kedua? Mesti tak nak kan?

Jangan tunggu lama-lama, luka pembedahan kita perlu disembuhkan secepat mungkin. Dan Vivix ini adalah sumber terbaik untuk membaikpulihkan luka bedah dengan lebih cepat.

Hubungi Syu segera di 0192198621 untuk membeli Vivix anda hari ini.

.

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Singapore

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.