Kanser · Premium Product · Produk · Testimoni · Testimoni kanser · Vivix

Sel Kanser Payudara Mengecut Dengan Mengamalkan Vivix

Sel Kanser Payudara Mengecut Bila Amalkan Vivix Dengan Konsisten

Ada tak orang sekeliling yang kita kenal menghidapi kanser payudara? Memang dah ramai sangat wanita menghidapi kanser payudara sekarang ini berbanding 10 tahun lalu. Statistik Malaysia pun ada beritahu yang 31% wanita mengalami kanser payudara pada tahun 2016 tau. Cuba bayangkan betapa tingginya peratusan wanita yang ada breast cancer?

Kenapa sekarang ini terlalu ramai wanita yang mengalami kanser payudara?

Punca Kanser Payudara Meningkat

10 tahun dulu tidak sama dengan zaman sekarang ini. Dulu, kehidupan kita tidak sama. Sekarang ini terlalu banyak cabaran dan dugaan, sebab tu la bertambah ramai yang ada kanser ini.

1. Stress

Sekarang ramai wanita yang bekerja, dan kerja tu bukanlah calang-calang kerja. Kerja yang memang mengundang stress yang tinggi. Bos nak kerja cepat siap, boleh stress. Rumah dan keluarga tak terurus pun boleh stress.

Tapi, tahu tak, stress nie salah satu penyebab kanser membiak?

2. Merokok

Makin ramai wanita yang merokok, korang perasan tak? Bila asap rokok masuk badan, memang jadi makanan sel kanser la bila dah mula terbentuk.

3. Pencemaran

Pencemaran yang teruk sekarang ini menyebabkan terlalu banyak radikal bebas yang merosakkan sel badan. Bila banyak sel badan kita rosak dan tidak sihat, sel kanser lebih mudah untuk membiak.

4. Kurang bersenam

Bila kehidupan kita terlalu sibuk, balik kerja pun lambat, manalah ada masa untuk bersenam, betul tak? Di tempat kerja pun asyik duduk di kerusi sahaja, tak banyak bergerak pun.

Kurangnya kehidupan yang aktif menyebabkan hormon estrogen meningkat dan kita akan berisiko untuk mendapat kanser payudara.

5. Fast food

Kehidupan kita terlalu banyak bergantung kepada fast food dan juga frozen food yang tinggi pengawet. Makanan yang mudah didapati dan cepat boleh dapat.

Tapi, makanan-makanan sebegini membantu menyebabkan kanser dan amatlah tidak bagus untuk badan. Cara pembuatan makanan-makanan ini pun tidak bagus, dan ia amat tinggi risiko untuk kita dapat kanser.

.

Perkara-perkara sebeginilah yang buat penyakit breast cancer ini makin meningkat di kalangan wanita. Jadi, kita memang kena lebih berhati-hati dengan kehidupan seharian kita untuk kita mencegah sel kanser ini dari membiak dalam badan kita.

Tak naklah nanti kehidupan kita menjadi gelap sebabkan kanser payudara kan? Lagi-lagi akan menyusahkan ahli keluarga juga nanti. Kesian mereka juga.

Kalau betullah kita di diagnos dengan kanser payudara, apa yang wajib kita lakukan?

Perkara Wajib Dilakukan Apabila Menghidapi Kanser Payudara

Kalau betullah kita rasa kita ada kanser payudara, lakukanlah perkara-perkara ini. Mungkin dapat membantu proses pemulihan penyakit kita ini.

1. Berjumpa doktor

2. Makanlah ubat yang doktor berikan

3. Dengarlah nasihat doktor – kalau doktor kata pembedahan boleh membuang sel kanser tersebut, lakukanlah. Kalau doktor sarankan buat kimoterapi dan radioterapi, buatlah juga.

4. Jangan stress – stress boleh membuatkan sel kanser membiak dengan lagi cepat. So, cubalah bertenang dengan keadaan.

5. Amalkan makanan yang boleh mencegah kanser dari terus membiak seperti buah anggur, beri, bawang putih dan sebagainya.

6. Banyakkanlah bersabar – ini adalah ujian Allah untuk kita dekatkan diri kepadaNya. Banyakkan berdoa agar dipulihkan dari kanser ini.

.

Bila kita dah tahu yang kita menghidapi kanser payudara, bertahulah keluarga dan kawan terdekat untuk kita dapat sokongan agar kita sentiasa kuat. Janganlah hadapinya seorang diri. Nanti kita akan sentiasa sedih dan down je. Kita kena kuat semangat tau.

Yang penting, dapatkanlah rawatan yang sepatutnya seperti kimoterapi, radioterapi mahupun pembedahan. Kalau boleh dibedah dan dibuang sel-sel kanser itu lagi bagus. Kalau tak pun, rawatan kimoterapi akan banyak membantu dalam memulihkan penyakit kita itu.

Dalam mendapatkan rawatan, Syu sarankan sangat-sangat untuk mengamalkan juga suplement-supplement yang tinggi kandungan antioksida, tinggi anti-radang dan juga kaya dengan resveratrol. Suplement sebegini dapat membantu untuk melambatkan pembiakan sel kanser dan yang paling bagus, ianya mampu untuk menatikan sel-sel kanser ini dari terus membiak.

Tapi, ada ke suplement yang bagus untuk mematikan sel kanser macam nie?

Vivix – Suplement Anti-oksida terbaik Yang Kaya Dengan Resveratrol

Dalam banyak-banyak suplement anti-oksidan, Vivixlah yang paling berkuasa dalam membantu mematikan sel-sel kanser payudara. Dalam Vivix ada gabungan Resveratrol dan juga polifenol yang menjadikannya 10X ganda lebih bagus dari Resveratrol sahaja.

Resveratrol memang terkenal sebagai bahan yang amat berkuasa dalam mengatasi kanser, termasuklah kanser payudara. Dah banyak kajian dijalankan untuk memastikan yang resveratrol ini betul-betul dapat merencatkan sel kanser.

Shaklee juga telah menjalankan kajian demi kajian untuk menjadikan Vivix ini sebagai suplement terbaik untuk anti-kanser.

Bagaimana Resveratrol Membantu Mematikan Sel-sel Kanser?

  • Resveratrol melindungi sel-sel yang sihat dan pada masa yang sama merencatkan pembentukan sel kanser dari terus membiak.
  • Resveratrol juga akan menghalang segala signal dari sel nuklear kanser kepada sel-sel kanser yang lain. Tugas sel nuklear ini adalah untuk memberi signal untuk sel-sel kanser terus membiak dan merebak. Tapi, apabila tiada signal, maka, sel-sel kanser tidak akan membiak.
  • Resveratrol menggalakkan proses apoptosis untuk berlaku secara normal. Apoptosis ialah proses di mana sel-sel kanser ini mematikan diri sendiri tanpa menjejaskan sel-sel yang sihat.
  • Resveratrol akan membaiki sel-sel hingga ke peringkat DNA dan kanser ini pun berlaku apabila berlaku ketidakseimbangan pada DNA badan kita. Jadi, apabila DNA kita berjaya dibaiki, sel-sel kanser akan mudah untuk dimatikan.
  • Resveratrol membantu memberi tenaga kepada mitochindria (pusat jana kuasa sel). Bila mitochondria sihat dan aktif, sel-sel kita akan bertambah kuat untuk melawan sel kanser.

.

Lihatlah betapa berkuasanya Resveratrol dalam mengatasi masalah breast cancer ini. Dan kandungan resveratrol terbaik adalah di dalam Vivix.

Ikhtiarlah dengan Vivix untuk mematikan sel-sel kanser. Ramai yang dah berjaya mengecutkan sel kanser setelah mengamalkan Vivix.

Syu kongsikan beberapa testimoni daripada mereka yang berjaya.

 

 

 

 

 

.

Dah ramai yang berjaya. Anda pun boleh juga.

Mulakan ikhtiar dengan Vivix hari ini. Cepat kecutkan sel kanser itu supaya kita bertambah sihat. Jangan tunggu sampai doktor kata “tiada harapan” baru nak cari ikhtiar.

Takkan anda semua tak nak tengok anak cucu membesar depan mata kan? Jangan biarkan kanser ini mematikan semangat anda untuk terus hidup.

Syu yakin anda semua mampu sihat semula dengan Vivix.

Hubungi Syu untuk dapatkan Vivix segera. Whatssap terus ke 0192198621.

.

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Singapore

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.