Kanser · Produk · Testimoni · Testimoni kanser · Vivix

Peringkat-peringkat Kanser Payudara Merebak Sehingga Menyebabkan Payudara Dibuang

Peringkat-peringkat Bagaimana Kanser Payudara Merebak

Kanser payudara sekarang nie dah menjadi pembunuh nombor 1 bagi wanita di Malaysia. Kebanyakan wanita sering mengabaikan tanda-tanda awal kanser itu sehinggakan kanser payudara merebak ke seluruh payudara dan menyebabkan breast kita terpaksa dibuang.

Kanser payudara ini terjadi bukanlah secara mengejut. Ia merebak secara berperingkat sebenarnya. Dan biasanya payudara kita akan beri signal yang payudara kita ada masalah. Tapi, kita buat tak kisah je. Kita tak pergi dapatkan rawatan pun sebab kita fikir yang ianya cuma sakit biasa.

Itu salah tau. Pergilah jumpa doktor. Kalau tiada masalah, alhamdulillah. Tapi, kalau betul ianya adalah kanser payudara, sekurang-kurangnya kita boleh mendapat rawatan secepat mungkin. Itu boleh menyelamatkan nyawa kita. Tahu tak, ramai wanita yang mati disebabkan kanser payudara ini adalah sebab mereka terlewat mendapatkan rawatan? So, janganlah ulangi kesilapan wanita lain ye.

Peringkat-peringkat Kanser Payudara Merebak

Kanser payudara boleh dibahagikan kepada empat tahap – stage 1 sampailah stage 4.

Stage 1

Pada stage 1 kanser, ketumbuhan barah adalah dalam ukuran sebesar 2 sentimeter (cm) ataupun kurang daripadanya dan sasaran serangan adalah terhad kepada bahagian payudara sahaja.

Pada masa ini, kita akan rasa macam ada satu ketulan keras di payudara yang sebelum ini tiada pun. Dan ia kebiasaannya terjadi pada sebelah payudara sahaja.

Inilah adalah peringkat awal. Kalau kita sedar akan ketulan ini pada peringkat ini, peluang untuk kanser itu dibuang sepenuhnya adalah tinggi.

Stage 2

Manakala pada tahap dua kanser pula, ukuran ketumbuhan barah payudara akan meningkat antara 2 cm hingga 5 cm dan turut menyerang bahagian pada bawah ketiak.

Kita boleh rasa yang ketulan itu semakin keras dan menyakitkan. Terasa bahang je tempat bengkak tu. Kalau terpegang pun boleh menjerit tau.

Stage 3

Apabila kanser telah berada pada tahap 3, saiz ketulan barah payudara berukuran 5 cm dan pada peringkat ini, barah payudara sudah melibatkan nodus limfa ketiak, kulit atau otot yang terdapat di bawahnya (otot bahagian dada).

Stage 4

Peringkat akhir kanser payudara ialah tahap 4 di mana serangan barah ini akan menjalar kepada bahagian serta organorgan yang terletak agak jauh daripada bahagian payudara.

Antara bahagian yang menjadi sasaran serangan barah payudara pada peringkat ini ialah nodus limfa pada leher, paru-paru, hepar ataupun tetulang penghidapnya.

Dan kebiasaannya, doktor akan cadangkan untuk membuang payudara tersebut dan masih juga perlu buat rawatan kimoterapi untuk mematikan sel-sel kanser tersebut.

.

Kanser payudara ini amatlah menakutkan semua wanita. Tak sangguprasanya nak kena hadapi prosedur untuk buang payudara kan?

Jadi, sebelum ianya menjadi lebih serius, selalu-selalulah membuat pemeriksaan sendiri di rumah. Selalu periksa payudara kita sama ada ada ketulan ke tidak. Kalau ada sesuatu yang meragukan, cepat-cepatlah berjumpa doktor.

Dan lagi satu Syu nak kongsikan suplement yang amat berkuasa dalam mematikan sel-sel kanser dalam badan kita. Suplement terbaik ini adalah vivix.

Vivix sangat-sangat membantu ramai pesakit kanser dalam mematikan sel-sel kansernya. Vivix ini bukanlah ubat, tapi ianya adalah suplement yang mengandungi resveratrol paling berkualiti yang mampu membunuh sel kanser dan juga melindungi sel-sel badan kita yang sihat.

– Resveratrol membantu menggalakkan proses apoptosis untuk berlaku secara normal. Apoptosis adalah proses di mana sel kanser itu mematikan diri sendiri tanpa memberi kesan kepada sel-sel yang lain.

– Resveratrol menghalang sebarang aktiviti sel nuklear yang yang bertanggungjawab membiakkan sel kanser tersebut.

– Resveratrol juga menghalang sebarang signal untuk membiakkan sel kanser itu. 

– Resveratrol akan mematikan sel-sel kanser dan pada masa yang sama melindungi sel-sel yang sihat. 

– melndungi sel dari berpecah dan dijangkiti sel kanser

.

Sebab itulah Syu sarankan untuk anda semua yang menghadapi kanser, amalkan Vivix. Vivix ini memang bukan ubat, dan bukan berfungsi untuk merawat pun, tapi Vivix mengandungi Resveratrol yang amat berkuasa dlaam membantu mengatasi penyakit ini secara berkesan.

Vivix telah membantu ramai pesakit kanser untuk mematikan sel-sel kanser yang mereka hadapi, termasuklah kanser payudara ini.

 

 

.

Janganlah tunggu lama-lama, fikirkanlah sel kanser yang cepat membiak tu. Takkan nak sel kanser merebak ke tempat lain pulak kan? Lagi bertambah parah kita nanti.

Fikirkanlah orang yang kita sayang. Sanggup ke kita tengok mereka menderita sebab kanser nie? Sanggup ke tengok mereka terpaksa jalani prosedur-prosedur yang menyakitkan itu?

Vivix ini sangatlah murah jika nak bandingkan dengan kehidupan yang lebih gembira tanpa kanser nanti kan.

Dapatkanlah Vivix segera. Hubungi Syu di 0192198621 untuk dapatkan Vivix sekarang!

.

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Singapore

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.