Kencing Manis/Diabetis · Produk

Penyakit Kencing Manis Terkawal Dengan Mengamalkan Vivix Secara Konsisten

Tiada Lagi Diabetis Dengan Penggunaan Vivix Secara Konsisten

Bismillah.

Baru beberapa hari lepas, terdengar khabar ada saudara yang meninggal dunia akibat komplikasi kencing manis yang agak serius. Selain itu, ada juga pelanggan Syu yang hampir kena potong kaki akibat kencing manis juga. Kesian bila kita dengar berita-berita sebegini.

Penyakit kencing manis merupakan satu penyakit yang bahaya apabila kita tidak dapat mengawalnya. Macam-macam boleh berlaku apabila kita diserang diabetis nie. Banyak perkara kena dijaga, seperti pemakanan, aktiviti harian, dan sebagainya. Yang paling menyedihkan adalah apabila kita perlu catu makanan mereka kerana takut penyakit diabetis ini bertambah teruk. Kalau pesakit tu orang tua lagi susah nak cakap ‘tak boleh’, tapi apakan daya, demi kasih sayang kita pada mereka, kita kuatkan juga diri nie.

.

Simptom-simptom Kencing Manis

Ada lagi di antara kita tak tahu pun simptom-simptom bagi penyakit kencing manis ini. Syu rasa kita perlulah berjaga-jaga dari sekarang agar penyakit ini dapat dielakkan. Mengelakkannya adalah lebih baik dari mengubatinya kan?

Antara simptom-simptom penyakit diabetis ini adalah:

  1. paras gula dalam darah yang tinggi
  2. Dahaga berlebihan dan kerap kencing pada waktu malam
  3. Hilang berat badan secara tiba-tiba
  4. Sentiasa rasa lapar
  5. Luka lambat sembuh
  6. Cepat letih dan juga cepat marah
  7. Terdedah kepada jangkitan kulat
  8. Penglihatan kabur
  9. Sensasi pada tangan dan kaki – kesemutan, kebas-kebas, dan membengkak yang menyakitkan
  10. Kulit merengsa – bahagian leher dan ketiak menjadi gelap

Simptom-simptom ini kelihatan biasa je pada sesetengah orang, tapi kalau betullah anda mempunyai simptom-simptom seperi di atas, pergilah berjumpa doktor untuk mendapatkan kepastian. Jangan tunggu sampai penyakit diabetis ini bertambah teruk baru nak berjumpa doktor.

Pada waktu itu, mungkin sudah terlambat untuk mengubatinya. Kita, ataupun orang yang kita sayangi perlu makan ubat yang banyak hanya untuk mengawal kadar gula dalam darah. Tapi, kesemua ubat itu tidak mampu untuk mengubati penyakit kencing manis ini.

Bayangkanlah kos perubatan setiap bulan pesakit kencing manis ini. Tak sanggup bayangkan rasanya, banyaknya duit yang kena keluarkan, beribu tau, tapi hasilnya tidaklah begitu memberangsangkan. Last-last, ada orang sampai buta, kena potong kaki, potong tangan semua. Eeeiii, takut kan?

Sebab itulah Syu sentiasa percayakan suplement Shaklee yang telah terbukti berkesan dalam mengubati dan menurunkan paras gula dalam darah pesakit diabetis. Bukan Syu yang cakap ye, tapi banyak testimoni dari pesakit-pesakit kencing manis yang berjaya ubati penyakitnya.

.

mencegah diabetes

.

Betul Ke Vivix Boleh Pulihkan Diabetis? Macam Tak Percaya Je!

Kandungan-kandungan yang terdapat di dalam Vivix yang banyak membantu proses penyembuhan kencing manis ini kerana Vivix adalah anti-oksidan yang tinggi dan ia melindungi sel-sel badan dari rosak akibat daripada serangan radikal bebas dari keadaan sekeliling. 

  • Resveratrol yang ada dalam Vivix ini mengawal rintangan insulin dalam darah, sebab itulah ia mampu untuk menurunkan paras gula dalam darah kita.
  • Mengawal kepekatan gula dalam darah kita. Macam mana pula kan? Sebab dalam Vivix ada Polifenol yang membantu melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah, akhirnya boleh elakkan pengumpulan gula yang tinggi.
  • Polifenol juga bantu untuk elakkan mata kita dari buta selain daripada mempercepatkan luka kita sembuh. Takde la luka kita tu sampai hitam-hitam. Kadang-kadang sampai bau busuk kan luka tu. Kita nak bersihkan luka tu pun tutup hidung.

Inilah dia kehebatan Vivix dalam menurunkan paras gula dalam darah dan juga menstabilkan penyakit kita. Dan, yang paling bestnya, ada pesakit yang bebas terus dari kencing manis tau. Kadar gula terus normal selepas pengambilan Vivix secara konsisten.

Pengambilan Vivix berbeza mengikut orang. Ada orang ambil sebotol baru nampak kesan, ada yang ambil separuh botol je dah turun kadar gula. Memang tak sama, tapi yang penting kena KONSISTEN. Jangan cepat putus asa sebab nak lihat kesan yang cepat. Kita tak tahu keadaan badan kita. Mungkin yang perlu baiki DNA yang rosak tu banyak sebab tu ambil masa nak tunjuk kesan positif.

Tak percaya? Jom tengok apa kata mereka yang berjaya atasi masalah kencing manis mereka dengan VIVIX!!!!

.

diabetis 1
Testimoni 1: Dah 20 tahun mengidap kencing manis, bacaan mesti lebih 13, sampai kena buat dialisis. Tapi, yang bestnya, kencing manis kini pulih sepenuhnya. Sampai doktor pun ragu-ragu betul ke nie?

.

diabetis 4
Testimoni 2: Bacaan gula yang biasa berbelas-belas, kini jadi 7.1. Memang best la kan kalau kita dapat kawal diabetis kan? Happy je dengar!

.

diabetis 5
Testimoni 3: 2 minggu je ambil Vivix luka dah kering dan tertutup. Takde lagi lubang-lubang luka tu!

.

diabetis 6
Testimoni 4: Bacaan dari belas-belas sekarang dah tinggal satu digit angka je. Gembira si anak!

.

diabetis 7
Testimoni 5: Pesakit yang ada kidney problem pun amalkan Vivix! Walaupun masih makan ubat hospital, tapi paras gula kembali normal…best ke best???

.

diabetis 13
Testimoni 6: Selepas 2 minggu amalkan Vivix setiap hari, mata kembali terang, boleh menjahit semula. Selain itu, aunty ini kembali bertenaga, berjogging pun boleh.

.

Best tak baca testimoni orang yang berjaya ini? Mereka semua inginkan kesihatan yang terbaik, tanpa perlu bergantung kepada ubat-ubat yang tak pasti kesannya.

Anda bila lagi?

Takkan nak biarkan diri mahupun orang tersayang bertarung nyawa hari-hari untuk memastikan penyakit kencing manis ini stabil kan?

Takkan kita nak tengok orang tersayang terpaksa kena catu makanan hanya sebab nak kena kawal bacaan gula?

Sudah sampai masanya kita hentikan semua ini.

Amalkan VIVIX sekarang dan alami kesihatan yang ohsem tanpa perlu risau lagi pasal diabetis nie.

Harga sebotol Vivix hanya RM 475.00, harga yang sangat berbaloi untuk kesihatan yang ohsem tanpa ubat yang lebih mahal harganya.

Dan, untuk bulan MAc 2016 ini, Promosi Healthy Living masih berjalan. Dengan promosi ini, anda akan dapat:

  • 2 botol Vivix
  • Penjimatan 5%¬†
  • FREE MEMBERSHIP (bernilai RM 79.00 seumur hidup)
  • Cashback bonus di bulan berikutnya
  • FREE Postage

Ada beberapa cara untuk membeli VIVIX ini. Anda boleh juga beli sendiri, kalau nak cepat. Hanya perlu clik butang di bawah ini sahaja. Tapi, jangan lupa hubungi Syu selepas membeli untuk dapatkan konsultasi dan aturan makan daripada Syu.

esell

 

Tapi, bagi yang nak order dengan Syu pun boleh. Hanya perlu Whatsap 0192198621. Syu akan order dan pos terus kepada anda semua!

Jadi, apa tunggu lagi!

Order VIVIX dengan Syu sekarang. Syu akan berikan konsultasi yang terbaik dan Syu juga akan berikan aturan makan VIVIX yang paling best untuk bantu turunkan paras gula dalam darah tu!

Rasai perubahannya, lepas tu mesti jatuh cinta dengan VIVIX!

 

Love,

Syu Amir

Shaklee ID: 1139539

0192198621

FB Page: Kedai Vitamin Skudai Johor – 0192198621

COD: Skudai, Johor Bahru, Bandar Seri Alam

Pengeposan ke Seluruh Malaysia Dengan Perkhidmatan Courier Bertauliah 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge