Kanser · Produk

Ketumbuhan Di Payudara Mengecil Dan Hampir Tidak Dapat Dikesan Dah!

Ketumbuhan Di Sangka Kanser Mengecil Kembali!

Ya Allah, hari ini Syu dengar dua khabar menyedihkan. Orang tersayang mereka mengalami kanser. Seorang tu anaknya yang berumur 9 tahun mengalami kanser. Seorang lagi suami beliau. Syu rasa sedih sangat sebab banyak sangat kisah kanser sekarang ini.

Samalah macam kisah benar di bawah ini. Ketumbuhan yang di sangka kanser mengubah segalanya. Rasa takut gelisah semuanya ada. Sehinggalah disarankan unuk mengambil Vivix.

Nak tahu lebih lanjut? Jom baca ✌🏻

[DOKTOR SAHKAN KETUMBUHAN DI PAYUDARA HILANG SETELAH 3 MINGGU AMALKAN SUPLEMEN SHAKLEE]
.

Assalamualaikum, Saya Zamzakidah Binti Abdul Hamid ingin berkongsi 1 pengalaman yang tak pernah terjangka oleh fikiran saya pada suatu ketika dulu dan sebagai seorang wanita, sesiapa pun tidak inginkan apa yang pernah saya alami.
.

Pada Julai 2014, ya pada tahun 2014,sudah hampir 3 tahun perkara ini berlalu. Tapi tak pernah saya lupakan dalan lipatan sejarah kehidupan saya apabila saya telah menerima ujian hebat dengan mengalami simptom-simptom pengidap BARAH PAYUDARA. Allahuakhbar ,betapa dunia saya terasa gelap seketika waktu itu.
.

Bermula dengan lelehan cecair yang berwarna merah kehitaman yang keluar dari ‘nipple’ payudara sebelah kanan adalah permulaan saya menyedari masalah yang saya hadapi. Bukan cecair biasa, tapi berdasarkan dari warna dan bau cecair tersebut confirm DARAH.Pada yang tak boleh bayangkan macam mana rupanya,saya lampirkan sekali untuk anda.Tanpa rasa sakit atau ada bonjolan disekitar payudara, tetiba boleh jadi macam ni. Boleh bayangkan tak perasaan saya masa tu. Memang sangat panik.
.

Keesokkan hari, saya terus mendapatkan pemeriksaan di hospital yang berhampiran untuk mengenalpasti masalah yang saya hadapi walaupun ada perasaan takut jugak sebenarnya. Hasil daripada pemeriksan dan imbasan ULTRASOUND & MAMMOGRAFI yang dijalankan oleh doktor pakar, terdapat 2 ketul ketumbuhan dikesan berada di ‘LOWER & UPPER OUTER QUADRANT’ di sebelah kanan payudara saya. Doktor terus menetapkan 1 lagi tarikh untuk saya menjalankan ujian BIOPSI untuk mengambil sampel sebahagian tisu untuk mengenalpasti jenis ketulan tersebut. Dan hasil ujian itu, ketulan ketumbuhan pada payudara saya adalah SEL BUKAN DARI KUMPULAN KANSER. Alhamdulillah, tetapi doktor tetap mencadangkan kepada saya untuk menjalankan pembedahan untuk membuang 2 ketul ketumbuhan itu supaya ianya tidak menjadi potensi untuk terjadinya kanser payudara.
.

Atas pandangan dan nasihat sahabat merangkap upline saya, VIVIX adalah satu-satunya alternatif dan usaha saya untuk mengurangkan risiko menghadapi sebarang kemungkinan sebelum hari pembedahan. Dan setelah hampir 3 minggu konsisten mengamalkan Vivix, hari yang mendebarkan telah tiba. 21 Ogos 2014,sebelum ke dewan bedah saya di bawa sekali lagi untuk membuat pemeriksaan imbasan Ultrasound.
.

Allahuakhbar !!! Ketumbuhan yang 2 ketul tu dah tinggal 1..puas doktor mencari mana hilangnya yang seketul lagi.Confirm tak ada!!! Dan yang tinggal 1 sahaja itu pun saiz nya dah kecil dari saiz asal haritu. (tak tau nak react macam mana..tapi nangis jugak la, sebab Allah permudahkan semuanya untuk saya). Jadi, pembedahan tetap di jalankan juga untuk membuang 1 sahaja ketumbuhan yang masih tinggal. Nasib baik la kan, kalau tak mesti kena tebuk 2 tempat. Alhamdulillah, saya selamat menjalani pembedahan yang tak sampai 1 jam pun operasinya .
.

Inilah Shaklee Story saya untuk tatapan semua. Untuk yang masih ragu-ragu dengan Vivix Si Tonik Ajaib, ini adalah kisah benar saya bersama Vivix. Bagaimana Vivik membantu saya menghadapi saat-saat kemurungan saya untuk seketika. Dan Vivix juga lah yang membuat saya kembali tersenyum gembira. Untuk membantu meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh, Vivix adalah pilihan yang terbaik.

Terima Kasih Vivix Terima Kasih Shaklee.

*credit to: supermom shaklee story

Seram dengar bila kita ada kanser. Nak kena jalani rawatan kimoterapi yang sangat sakit, nak kena radioterapi lagi. Makan ubat berplastik-plastik tu jagan cakaplah. Memang seksa rasanya.

Jadi, eloklah berikhtiar dulu dengan Vivix. Resveratrol di dalam Vivix membantu untuk mengawal sel-sel kanser dari merebak dan juga menggalakkan pembunuhan sel-sel kanser tersebut di samping melindungi sel-sel badan kita dari dimamah sel kanser.

Kanser bukan penghujung hidup. Banyak cara yang kita boleh ikhtiarkan, terutamanya degan mengamalkan Vivix.

Jangan tunggu dah terpaksa menjalani kimoterapi baru nak cari alternatif. Kimoterapi dan segala rawatan kanser amatlah mahal berbanding Vivix. Vivix hanyalah RM 475 sebotol.

Dapatkan Vivix segera daripada Syu. Jangan tunggu lama-lama tau! Jangan biarkan sel kanser itu merebak tanpa melawan. Jangan putus asa. Pasti ada jalannya.

Love,

Syu Amir (1139539)

Proud Founder of MDAEmpire

0192198621

2 thoughts on “Ketumbuhan Di Payudara Mengecil Dan Hampir Tidak Dapat Dikesan Dah!

    1. betul tu…selagi boleh ikhtiar kita ikhtiar kan…

      duit boleh cari..tapi kesihatan tak boleh ditukar ganti 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.