Business Opportunity · my life

Kenapa Bisnes Shaklee Menjadi Pilihan Ramai Walaupun Bekerja?

Perniagaan Shaklee Menjadi Pilihan Ramai Walaupun Bekerja

Ramai orang yang bekerja mempunyai bisnes sampingan kerana kos sara hidup yang tinggi. Gaji yang kita dapat tidak dapat menampung perbelanjaan bulanan seisi keluarga.

Walaupun segelintir kita buat bisnes sebab minat, tapi majoriti memang memerlukan duit yang lebih untuk keperluan asas keluarga.

Ada juga yang buat bisnes sebab terlalu banyak impian yang mahu dicapai, dan ia memerlukan duit untuk mendapatkan apa yang kita mahukan.

Syu adalah antara orang yang mempunyai impian besar untuk dicapai. Sebab itu Syu buat bisnes. Tapi, bukan calang-calang bisnes tau. Syu buat bisnes Shaklee!

Kenapa Shaklee Sentiasa Di Hati?

Shaklee adalah pilihan pertama dan terakhir Syu dalam berbisnes. Syu bukan jenis orang yang minat bisnes pun sebenarnya, tapi sebabkan Syu rasa kebaikan Shaklee pada diri Syu menyebabkan Syu terpanggil untuk berkongsinya. Bila dah berkongsi ada pula yang minat sekali. Tu yang mula menjual.

Syu mula terjebak dengan Shaklee sebab set menyusu. Syu ada masalah susu cair dan susu sikit akhirnya bertambah meriah selepas memgamalkan Shaklee. Syu sentiasa berterima kasih pada Allah sebab kenalkan Syu dengan Shaklee.

Kenapa pilih Shaklee Sebagai Bisnes?

1. Syu mahukan orang lain mendapat kesihatan yang bertambah baik dengan asbab Shaklee.

Itu sebab utama kenapa Syu mulakan bisnes Shaklee ini. Syu dah rasa bagusnya suppement Shaklee, jadi Syu nak orang lain pun merasainya juga.

Kan gembira bila kita dapat bantu menyelesaikan masalah orang? Orang tu gembira, kita bertambah-tambah gembira sebab dapat membantu orang-orang yang memerlukannya.

2. Syu nak bantu orang lain menjana pendapatan dengan Shaklee juga.

Syu yakin yang bisnes Shaklee akan dapat bantu ramai orang yang mencari duit lebih demi keluarga tersayang. Shaklee bukanlah macam MLM yang lain yang orang atasan duduk goyang kaki sambil tunggu duit masuk. Shaklee adalah sistem yang bila kita buat kita dapat habuannya. Kalau tak buat apa-apa, jangan haraplah nak ada duit.

Selain itu, bonus Shaklee ada macam-macam seperti cash bus, car bonus, dan convention bonus. Kita boleh jana pendapatan sampai 6 angka kalau kita usaha betul-betul.

Jadi, rugilah kalau tak rebut peluang ini untuk menambah pendapatan diri dan keluarga.

3. Ukhuwah

Syu dapat ramai kawan-kawan yang amat supportive dan motivate Syu untuk teruskan usaha. Semuanya pun tak pernah lokek ilmu.

Semua pun selalu ingatkan amalan-amalan bagi melicinkan perjalanan perniagaan ini, terutama sekali amalan untuk mendekatkan diri kepada Allah, Tuhan yang Maha Memberi segalanya.

Dengan adanya ukhuwah ini, Syu belajar untuk jaga hubungan dengan Allah sebab Allah lah yang memberikan apa yang kita minta.

.

Syu nak sangat membantu anda-anda semua menjana pendapatan dengan membuat bisnes Shaklee. Jom jom hubungi Syu untuk mulakan langkah menuju money freedom.

Syu akan guide dari awal hinggalah anda-anda semua berjaya capai impian-impian anda. Hubungi Syu cepat ye. Cepat bertindak, cepatlah kaut hasilnya.

Love,

Syu Amir (1139539)

Proud Founder Of MDAEmpire

0192198621

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge