Badan Bertenaga · Kulit Cantik · Set Kurus · Testimoni

Keingingan Mendapat Kulit Cantik Berseri Menjadi Kenyataan!

Kulit Muka Dah Cantik, Makin Tinggi Keyakinan Diri!

Bagi perempuan, kecantikan diri adalah amat penting. Nak nampak cantik je selalu di mata orang tersayang, terutamanya suami dan anak-anak. Kalau muka kusam je, tak tau la mana nak letak muka nie. Malu nak jumpa orang.

Samalah kisah Puan Rizatulrishah ini. Muka rosak akibat salah guna produk muka, menjadikan mukanya berminyak dan berjerawat. Sampaikan anaknya pun tegur bila tengok muka umminya.

Akhirnya, beliau bertemu dengan produk yang amat berkesan untuk membaiki kulitnya yang rosak itu.

Bukan setakat cantik je yang beliau dapat, tapi banyak lagi dari itu.

Nak tahu bonus-bonus yang puan ini dapat? Jom kita baca kisah beliau ini.

Testimoni Ikhlas Puan Rizatulrishah

 

TESTIMONI: RIZATULRISHAH MOHD SHAHARUDDIN

[LEBIH YAKIN DENGAN PENAMPILAN DAN KESIHATAN KULIT]
.

Alhamdulillah. Itulah ayat pertama yang dapat diungkap apabila bertanyakan bagaimana kehidupan saya dengan Shaklee. Syukur dengan nikmatNYa kerana asbab dengan bertemankan Shaklee saya dapat menikmati kesan yang baik dan sangat mempengaruhi kehidupan kini.
.

Saya Rizatulrishah bt. Mohd Shaharuddin seorang isteri berumur 44 tahun merupakan seorang ibu kepada 3 anak perempuan comel yang berbagai peringkat usia dari umur 13thn, 3thn dan 1thn 7 bulan. Kehadiran permata hati ini memerlukan saya memiliki kecergasan dari segi mental dan fizikal yang sihat untuk menjadi ibu atau ummi yang hebat untuk mereka serta mengimbangi kehidupan seharian mereka yang sentiasa cergas serta masih menyusukan anak ketiga.
.

Jika saya lemah, cepat letih, tidak bertenaga bagaimana saya perlu menjaga mereka di samping kerjaya hakiki saya yang juga memerlukan komitmen yang tinggi. Dari situlah saya belajar tentang produk Shaklee yang dapat membantu saya dalam mendapatkan keperluan nutrient serta menjadikan penampilan saya yang lebih sihat selepas saya dikurniakan lagi dua orang anak kecil yang comel dan bijak.
.

Anak sulung juga sangat menyokong kerana melihat Ummi yang nampak dah macam makcik makcik bawang….hahahaha….serabai, mula gemuk dan kusam. “Ok…Ummi have to do something.”….AND now…” I made it girls”
.

YOUTH Skincare…yes!!!! Memang fall in love lah kata orang. Saya memang mencari-cari produk yang selamat dan bebas dari bahan-bahan kimia yang berbahaya. Saya sangat berhati-hati dalam memilih produk skincare kerana kulit saya jenis yang sensitive dan dalam masa yang sama masih menyusu.
.

Pernah di zaman remaja masa belajar saya terjebak dengan produk yang akhirnya membuatkan kulit saya asyik naik jerawat dan berminyak. Nyesal tau masa tu. Dengan YOUTH Skincare kulit kusam, jerawat saya dapat dipulihkan. Parut jerawat pon dan pulih. Jeragat yang dah mula melambai-lambai nak menghiasi kulit pun dah tiada.
.

Bila dan masuk usia 44 tahun dah tentu garis-garis penuaan atau wrinkle dah mula wujud kan….Alhamdulillah dengan Youth keadaan ini dapat diatasi. Saya dapat lihat perbezaan dengan ketara. Memang tidak salah saya memilih YOUTH tambahan saya pula jenis spesies yang tidak suka bermekap tebal untuk menutup cela. Kini dah 1 bulan lebih saya menggunakan YOUTH. Jika ada yang tercari-cari set skincare bagi saya YOUTH lah jawapannya.
.

Well…apa yang boleh saya katakan keperluan vitamin atau supplement itu perlu untuk menampung kekurangan nutrient yang kita dapat dari makanan. Dapatkan panduan yang betul dan Shaklee adalah pilihan saya.
.

Alhamdulillah saya dah berjaya turunkan berat 3.5kg, kulit yang lebih sihat, kulit wajah yang berseri, tidak lagi kusam, kasar dan naik jerawat lagi, minda cergas dan bertenaga.
.

Saya juga belajar gaya hidup yang lebih sihat serta berpengetahuan tentang kesihatan. Terima kasih Allah atas segala-galanya. Terima kasih Shaklee kerana jadi ‘teman nutrient’ saya.

sumber: FB Supermom Shaklee Story

   Inilah beliau sekarang. Memang berbeza dari sebelum ini 🙂

.

Betapa pentingnya kita menjaga dalaman dan luaran kan? Bila dalaman kita sihat, ia akan menampakkan sihatnya luaran kita.

Sebab itulah Puan ini menggunakan suplement Shaklee untuk memastikan dalaman yang sentiasa sihat dan keperluan nutrisi sentiasa mencukupi. Dan beliau juga menggunakan Youth Skincare untuk mencantikkan kulit beliau.

Ternyata dengan gabungan suplement dan juga skincare Shaklee, beliau mendapat apa yang beliau hajati.

  • kulit makin cantik tanpa jerawat dan jeragat
  • berat badan pun turun
  • badan sentiasa bertenaga

Jadi, bagi anda semua yang mengimpikan kulit yang cantik secara selamat dan terbukti berkesan, Youth adalah jawapannya. Youth adalah harapan terakhir anda untuk cantik dan awet muda remaja.

Dapatkan Youth Skincare segera dari Syu. Hubungi terus 0192198621. Syu akan berikan konsultasi terbaik buat semua pelanggan kesayangan Syu.

.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Sekitarnya

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.