Produk · Sakit Sendi · sakit sendi · Testimoni

Ibu Perlukan Tenaga Yang Banyak Untuk Melayan Anak Yang Aktif

Tips Badan Bertenaga Untuk Menjaga Anak Aktif

Ibu-ibu memang memerlukan tenaga superwoman untuk menjaga anak-anak yang lasak dan aktif. Anak-anak aktif mesti banyak akal nak buat apa setiap hari kan? Kita yang penat tengok anak kita memanjat dan menyepahkan barang sana sini. Apa yang boleh mak-mak buat untuk dapatkan tenaga untuk jaga anak-anak aktif ini?

Tips Untuk Kekal Bertenaga Sepanjang Hari?

1. Tidur secukupnya

Mak-mak memerlukan tidur yang cukup supaya dapat bertahan untuk melayan anak. Takde la tertidur masa anak tengah bertanya soalan pada kita kan?

2. Makanan Berkhasiat

Kita kena makan makanan berkhasiat dan kurangkan makanan yang berlemak. Elakkan juga makan terlalu kenyang sebab bila kenyang kita akan mengantuk.

3. Qailullah

Qailullah atau dinamakan Power Nap bermaksud tidur sebentar sebelum waktu zohor. Power nap amat membantu mengembalikan tenaga yang hilang sepanjang pagi.

4. Suplement

Suplement yang sesuai amat membantu mengekalkan tenaga sepanjang hari.

Ikutilah kisah pengamal suplement yang amat membantu memberi tenaga sepanjang hari untuk menjaga anak-anak sepanjang hari. Suplement apa yang beliau makan?

[SAKIT DAN LENGUH-LENGUH BADAN HILANG SELEPAS AMALKAN VIVIX]
.

Assalamualaikum.

Saya Wan Zainab Bt. Wan Muhammad berusia 29 tahun. Mempunyai 2 orang cahaya mata lelaki. Saya suri rumahtangga yang bekerja dari rumah. Saya merupakan ibu yang aktif dan sibuk dengan aktiviti luar.
.

Selepas melahirkan anak kedua, saya mengalami masalah sakit pinggang, lenguh-lenguh, sakit belakang dan kerap letih. Situasi ini saya sedar sewaktu anak kedua berusia 7 bulan. Anak sulung pula jenis yang aktif. Tambahan pula sekarang anak kedua dah berusia 1 tahun. Adik dan abang sama-sama aktif.
.

Saya rasa hari-hari ingin diurut belakang badan. Memang rasa tak selesa bahagian belakang. Waktu tidur, saya alaskan bantal pada bahagian belakang. Selain sakit belakang, kaki juga sering sakit terutamanya pada bahagian buku lali. Suamilah yang selalu jadi tukang urut tak berbayar.
.

Sehinggakan saya rasa ingin jumpa doktor, risau jugak kalau bahagian belakang bermasalah.Takut slip disc atau lain-lain masalah. Tapi saya batalkan hasrat kerana ingin mencuba Vivix.
.

Jun 2016, promosi Vivix. Saya ambil peluang ini untuk consume Vivix. Alhamdulillah, 3 minggu amalkan Vivix, rasa sakit badan dah beransur hilang. Bangun pagi pun mudah je dan badan rasa lebih ringan daripada biasa. Sakit kaki dan tumit dah tiada.
.

September lepas, saya join marathon. Walaupun 3 KM, saya rasa bertenaga dan masa larian, saya tak rasa sakit perut (senak perut). Kebiasaannya kalau larian, sakit perut memang akan terasa. Sangat pelik! Saya tak mudah penat. Jatuh cinta pada Vivix!!

.

Selalu kan kita pun mengalami sakit pinggang dan lenguh-lenguh badan bila jaga anak lasak kan?

Jom la kita pun mengamalkan vivix untuk bagi tenaga superwoman pada kita. Mudah nak jaga anak kan. Takde la stress asyik menjerit suara tarzan je setiap hari 😂😂

Mummy nak vivix juga? Hubungi Syu segera untuk dapatkannya.

Love,

Syu Amir (1139539)

Proud Founder of MDAEmpire

0192198621

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge