Cuci Usus · Produk

Cuci Usus Sebelum Mengambil Suplement

Usus Mesti Bersih Sebelum Megambil Suplement dan Vitamin

Sekarang ini Syu tengok ramai sangat oranf mengambil suplement sebagai makanan tambahan ataupun untuk menyelesaikan masalah mereka.

Tapi, ramai juga yang komplen makan vitamin lama-lama tapi tak nampak kesan pun. Beratus ringgit habis duit untuk beli suplement tapi kesannya bukan seperti yang kita mahukan. Agak-agak kenapa?

Punca Suplement Tidak Nampak Kesan

Ada macam-macam punca kenapa suplement tidak berkesan. Salah kita juga sebenarnya ia menjadi begitu.

1. Produk Yang Tidak Berkualiti

Banyak sangat Syu jumpa produk kesihatan di pasaran sampai ada yang tak pernah dengar pun. Ramai yang beli sebab murah dan nakkan kesan yang cepat.

Tetapi, kita perlu sedar yang produk main campur-campur nie banyak risiko bahayanya. Kita kena siasat dulu sebelum beli. Jangan terpedaya dengan kesan drastiknya. Kalau boleh nampak kesan dalam seminggu contohnya, mesti ada sesuatu bahan kimia bahaya yang terkandung di dalamnya.

Pilih produk yang selamat dan semulajadi, dan mestilah ada kajian saintifik di sebalik produk beerkenaan tau.

2. Kejap makan, kejap tak

Ini benda biasa yang berlaku. Kita nak sangat cantik, nak sangat kurus sebab tu beli suplement. Tapi, kejap makan, kejap tidak. Makaan ikut suka hati je. Manalah nak nampak kesan positif. Lepas tu mulalah cakap produk tu tak bagus 😂😂

3. Kurang air

Apabila kita kurang air, memang susah suplement nak bekerja. Untuk kesan yang baik, kita perlukan air yang mencukupi.

4. Usus yang kotor

Semua dah buat tapi masih tak nampak kesan juga? Besar kemungkinan usus kita kotor dan berkerak.

Bila usus kotor, badan kita tidak dapat menyerap vitamin dengan baik. Bila tak dapat serap, memanglah kita makan vitamin apa pun susah nak berkesan.

Bersihkan Usus Dahulu

Macam mana nak bersihkan usus? Kita ambillah suplement untuk bersihkan usus ✌🏻✌🏻

1. Herblax

✅ merangaang usus untuk  mempercepatkan proses pembersihan secara lembut

✅ membersihkan najis yang tersekat

✅ mengempiskan perut

2. Alfalfa

✅ mencuci usus secara lembut

✅ membuang toksin-toksin dalam badan

.

Anda pun rasa makan vitamin macam tak berkesan? Meh kita cuci usus dulu. Barulah mudah vitamin nak berkesan.

Hubungi Syu segera untuk dapatkan set cuci usus ini. Usus bersih, perut pun kempis. Barulah konfiden ✌🏻

Love,

Syu Amir (1139539)

Proud Founder od MDAEmpire

0192198621

 

 

2 thoughts on “Cuci Usus Sebelum Mengambil Suplement

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.