Kulit Cantik · Produk · Set Kecantikan · Testimoni

Cara Paling Mudah Untuk Cantik Dan Muda Sentiasa

Kekal Muda Dengan Vivix

Dah macam-macam produk kita cuba, tapi tak juga cantik-cantik. Produk murah ada, produk mahal ada, tapi semuanya tak berkesan. Yang ada cumalah breakout teruk sampai kita pun malu nak tengok muka sendiri.

Itu dulu. Sekarang nie semua orang boleh cantik. Lagi cantik dari dulu, lagi muda dari usia sebenarnya. Siapa tak nak kan?

Semua pun nak. Sebab tu la Vivix nie produk femes dari Shaklee tau. Sangat premium dan sangat berbaloi walaupun harganya orang kata mahal.

Tapi, dengan kesan terbaik yang kita boleh dapat sejak makan Vivix, semua orang pun sanggup menabung hanya untuk dapatkan Vivix. Semua orang akan repeat order Vivix.

Tahu tak, Vivix nie femes sebab ianya membaiki kesihatan kita secara menyeluruh termasuklah menjadikan kulit kita bertambah muda dari usia sebenar. Awet muda gitu.

Bagaimana Vivix Menjadikan Kita Awet Muda?

Di dalam Vivix terdapat gabungan kandungan resveratrol dan polifenol untuk mengaktifkan pengawalan utama genetik untuk melambatkan penuaan ke peringkat selular. Resveratrol juga membantu membaiki sel-sel kulit kita sehingga kulit kita nampak lebih muda dari usia kita yang sebenarnya.

Tahu tak, kandungan Vivix yang tinggi anti oksidan ini amat bagus untuk memudakan usia kita? Sampai 25 tahun lebih muda tau. Jadi, dengan mengambil Vivix, kita akan lalui proses penuaan dengan kadar yang lambat. Sebab tu la umur dah 60 tahun pun tapi muka macam umur 35 tahun.

Macam mana pula boleh lambat?

Vivix membantu menyihatkan organ-organ dalaman kita. Ia meningkatkan fungsi organ-organ badan kita dan sekaligus menyihatkan badan kita secara menyeluruh. Jadi, tak peliklah orang berusia makan Vivix tapi masih boleh aktif beraktiviti kan.

Ramai pengguna-pengguna Vivix telah berkongsi cerita mereka. Kita boleh lihat testimoni-testimoni di bawah ini betapa mereka jadi lebih cantik selepas mengamalkan Vivix.

 

 

 

 

 

 

.

Best kan tengok orang lain cantik selepas makan Vivix? Anda pun boleh juga. Just perlu mula amalkan Vivix je untuk menjadikan diri kita lebih cantik dan lebih muda di samping menjaga pemakanan dan melakukan senaman harian.

Semua orang berhak cantik, dan langkahnya bermula dengan mengambil Vivix.

Cepat-cepat hubungi Syu di talian 0192198621 untuk dapatkan Vivix anda hari ini juga. Klik je icon Whatssap di bawah ni. Syu akan beri konsultasi terbaik untuk dapatkan kesan yang terbaik juga.

Nak order sendiri? Boleh aje. Klik je butang di bawah ini dan ikut langkah-langkah yang ditetapkan.

Tapi, jangan lupa hubungi Syu untuk dapatkan konsultasi eksklusif, hanya untuk pelanggan yang membeli dengan Syu.

Tak sabar nak tengok semua orang lebih cantik lepas nie. Dan yang paling penting, lebih tinggi keyakinan diri untuk berdepan dengan orang ramai.

Jangan tunggu lama-lama tau. Takut nanti masalah kulit korang bertambah teruk, lagi lambat proses nak baikinya.

 

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Sekitarnya

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

4 thoughts on “Cara Paling Mudah Untuk Cantik Dan Muda Sentiasa

  1. Vivix memang best.
    Kebelakangan ni ramai pulak yang tanya macam mana badan boleh maintain walaupun anak dah 3.

  2. Vivix memang banyak membantu hidupkan semula sel-sel kulit. salah satu produk skincare yang terbaik membantu rawatan secara dalaman. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.