Kencing Manis/Diabetis · Kencing Manis/Diabetis · Produk · Testimoni

Cara Paling Cepat Menurunkan Paras Gula Dalam Darah Bagi Pesakit Diabetis

Macam mana Nak turunkan Bacaan Gula Dalam Darah?

Ramai di kalangan kita yang muda mudi sekarang ini yang dah mula menghidapi penyakit kronik, iaitu diabetis. Ada yang umur belum mencecah 30 pun lagi, tapi paras gula dah mula tinggi sehingga kena cucuk insulin.

Bahayanya bila badan kita dah tak boleh mengeluarkan insulin dengan elok kan. Insulin penting tau untuk memastikan glukosa dalam badan kita ditukarkan kepada tenaga.

Tanpa insulin, glukosa akan bertakung dalam salur darah dan ini akan menyebabkan bacaan gula meningkat.

Vivix Membantu Menurunkan Bacaan Gula Dalam Darah

Di dalam Vivix, terdapat kandungan resveratrol yang amat penting dalam membantu menurunkan bacaan gula dalam darah kita.

Resveratrol bertindak dalam beberapa cara iaitu:

1. Mengurangkan rintangan insulin dalam badan

Rintangan insulin yang tinggi menyebabkan glukosa tidak dapat diserap dengan baik dan akan menjadikan gula sentiasa berada di dalam salur darah kita.

Tetapi, dengan adanya resveratol, ia akan mengurangkan rintangan insulin dan memastikan kandungan gula dalam darah dapat ditukarkan kepada tenaga.

2. Meningkatkan sensitiviti insulin

Resveratrol akan menjadikan insulin lebih sensitif kepada kehadiran gula yang berlebihan di dalam badan kita. Insulin akan dapat berfungsi dengan baik untuk membuka pintu kepada glukosa untuk diserap dan ditukar kepada tenaga. Jadi, kandungan gula tidak akan berlebihan di dalam darah kita.

3. Membaiki Sel-sel hingga ke peringkat DNA

Luka pesakit diabetis kebiasaannya mesti lambat sembuh dan akan jadi hitam. Ada yang sampai ke tahap kena korek luka tu untuk pastikan yang ianya tidak merebak.

Dengan ada vivix, ia akan membaiki sel-sel luka itu untuk menjadi sel-sel baru yang lebih sihat. Ini akan jadikan luka-luka itu lebih cepat sembuh.

.

Dengan adanya Vivix, ia menjadi harapan baru untuk pesakit diabetis dan kencing manis. Vivix bukanlah ubat, tapi ianya adalah satu-satunya suplement kesihatan untuk membaiki sel-sel badan hingga ke peringkat DNA kita.

Bila sel kita sihat, tisu-tisu badan dan organ-organ kita akan jadi lebih sihat dan kita akan lebih kuat untuk melawan penyakit yang datang.

Percayalah, Vivix adalah penyelesaian terbaik untuk semua pesakit diabetis.

Tak percaya ke? Bacalah testimoni-testimoni di bawah ini. Ini adalah sebahagian orang yang berjaya mengawal kencing manis dengan mengamalkan suplement Vivix.

 

 

 

 

 

 

 

.

Betul tak Syu cakap, Vivix dah bantu ramai pesakit kencing manis mengawal paras gula dalam darah mereka. So, korang pun jangan takut untuk mencubanya.

Hubungi Syu cepat di 0192198621 untuk membelinya. Hanya perlu klik icon di bawah ini je. Jangan risau, Syu akan beri konsultasi yang terbaik hanya untuk pelanggan kesayangan Syu sahaja.

Kalau nak beli sendiri pun boleh. Tekan butang di bawah untuk dapatkannya. Tapi, jangan lupa hubungi Syu juga ye untuk mendapat konsultasi terbaik dari Syu sendiri.

Cepat beli Vivix tau. Jangan tunggu sampai kaki hitam dan kena potong baru nak cari penyelesaiannya. Dah ada depan mata pun nie, cuma perlu dapatkannya sahaja.

 

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Sekitarnya

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

4 thoughts on “Cara Paling Cepat Menurunkan Paras Gula Dalam Darah Bagi Pesakit Diabetis

  1. banyak testimony bejaya dengan pengambilan vivix. Malah ia memberi kesan pemulihan jangka masa dan Vivix antara product terbaik dari Shaklee. πŸ™‚

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.