Kulit Cantik · Premium Product · Produk · Set Kecantikan · Testimoni · Testimoni Youth Skincare · Youth · Youth Skincare

6 Kesan Buruk Kulit Breakout Pada Wanita Bekerjaya

Kesan-kesan Buruk Muka Breakout Pada Wanita Bekerjaya

Wanita yang bekerjaya, terutamanya yang banyak berjumpa dan berurusan dengan pelanggan memang memerlukan penampilan yang menarik, termasuklah wajah yang cantik dan bergaya. Tapi, bila muka kita penuh jerawat batu dan bernanah, bila muka kita macam kerang terbakar setiap kali kena panas, dan bila muka kita gatal-gatal dan mengelupas, apa agaknya pelanggan akan fikir bila pertama kali berjumpa dengan kita? Apa agaknya kita rasa pada masa itu?

Mestilah kita malu dan tak tahu nak letak muka di mana kan? Kalau boleh nak je tukar orang lain supaya kita tak perlu berurusan dengan pelanggan-pelanggan penting syarikat kita. Kita rasa nanti sebabkan kita yang tak cantik nie, pelanggan mesti tak suka. Nanti sale tak dapat. Pasti kena marah dengan bos. Semua tu mesti bermain dalam fikiran kita kan? Nampak sangat, penampilan wajah yang elok memainkan peranan penting dalam pekerjaan kita.

Banyak tau kesan-kesan buruk yang terpaksa dihadapi oleh wanita bekerjaya yang mengalami masalah kulit begini.

Kesan Buruk Yang Terpaksa Dihadapi Oleh Wanita Bekerjaya Bila Kulit Breakout Teruk

1. Low self-esteem / Keyakinan Diri Menurun

Kulit dari cantik jadi tak cantik akibat dari produk muka murahan yang memudaratkan kulit muka kita. Dari licin berseri jadi merah bernanah penuh jerawat.

Terus jatuh keyakinan diri pada masa ini. Kita sentiasa fikir yang kita nie tak cantik, kita sentiasa fikir yang orang sekeliling tak suka berkawan dengan kita, kita sentiasa fikir yang kita tak mampu nak buat kerja dengan baik bila kita perlu berhadapan dengan kawan sekerja dan bos-bos besar.

Masa kulit breakout inilah kita rasa kita takkan mampu nak berjaya dan bangkit semula. Semua benda negatif je yang kita akan fikirkan.

Bahaya tau bila dah low self-esteem nie. Semua orang dan semua benda sekeliling kita pun akan terjejas sama.

2. Terpaksa Tahan Sakit

Kulit yang mengalami beakout nie amat menyakitkan tau. Kita yang tengok dan nampak merah-merah jerawat, kulit nipis dan mengelupas pun kita rasa ngerinya, apakan lagi orang yang terpaksa menahannya kan? Mesti sakit sangat-sangat kan.

Syu ada sebiji jerawat pun Syu rasa sakit dan tak sabar nak jerawat tu pecah dan baik. Kulit yang breakout tak baik-baik nie, apa nak buat? Mereka terpaksa menanggung kesakitan berpanjangan.

3. Duit

Kita terpaksa keluarkan duit yang banyak untuk berjumpa dengan pakar kulit untuk merawat kulit kita yang rosak kan?

Mungkin dulu kita berkira nak beli produk yang berkualiti, tapi sekarang ini, tak boleh buat apa. Kita terpaksa guna lebih banyak duit untuk beli semula kecantikan kulit muka kita.

KAlau kita tak nak keluarkan duit, boleh je biarkan kulit muka kita kekal macam tu je.

4. Malu Berjumpa Orang

Bagi wanita yang mengalami kulit breakout, memang nightmare untuk jumpa orang. Rasa macam nak duduk bawah selimut dan menyorok daripada orang nampak muka kita yang buruk nie. Kalau tak perlu pergi kerja, memang nak duduk rumah je.

Lagi-lagi kalau kena jumpa pelanggan penting ataupun perlu duduk di bahagian depan seperti receptionist yang perlu menyambut orang. Orang yang tengok muka kita pun nak tak nak pandang je muka kita.

Sebagai orang yang mengalami kulit breakout teruk ini, apa yang kita rasa masa nie?

5. Selalu kena Perli/Sindir

Pernah kena sindir dengan kawan apabila muka kita naik jerawat? Well, orang yang muka breakout selalu kena perli. Mungkin dengan kawan rapat, mereka akan bersimpati, tapi dengan orang yang tak berapa nak kenal? orang yang mulut tempayan? Mereka-mereka ini akan selalu sindir-sindir. Lepas tu gelak sesama sendiri.

Kesian tau bila kena sindir tak tentu masa nie. Sedih bila kita sendiri yang mengalaminya.

6. Tak Tahan Panas

Dan last sekali, orang yang mukanya mengalami breakout teruk, mesti tak boleh tahan panas. Muka mesti merah macam sunburn setiap kali kena panas.

Dan bila muka berpeluh, mereka akan mula menggaru-garu kulit muka sebab gatal sangat.

.

Syu yakin orang yang mengalami breakout mesti pernah alami situasi-situasi seperti ini kan? Syu amat bersimpati dengan keadaan anda semua. Kalau Syu berada di tempat korang pun, Syu mesti rasa tertekan dan tak tahu mana nak letak dah muka nie.

Tapi, Syu ada penyelesaian buat kawan-kawan kesayangan Syu yang mengalami breakout teruk nie. Jangan risau, produk skincare ini adalah skincare organik terbaik yang mampu baiki kulit korang semula. Syu yakin korang akan puas hati punya. Sebab ramai yang dah berjaya cantik berseri kembali. NO MORE BREAKOUT!

Youth Skincare – Set Penjagaan Muka Terbaik Buat Kulit Breakout

Inilah Set Penjagaan Muka yang Syu cakapkan. Set Youth Skincare dari Shaklee. Kalau ikutkan harga, memang orang akan cakap mahal. Memanglah RM 1K tu mahal, tapi Syu yakin rawatan doktor pakar kulit lebih mahal lagi dari ini kan? Dan bukan semua rawatan doktor pakar kulit itu sesuai untuk kulit kita, betul tak?

Sanggup ke nak guna produk yang lebih murah dari ini tapi tak pasti akan membawa kesan yang baik untuk kulit kita? Entah-entah produk lain pun akan buat kulit kita bertambah rosak pulak. Sanggup nak tanggung risiko sekali lagi?

Kalau betul nak jimat duit untuk baiki kulit breakout, Youth la jawapannya. Percayalah!

Kenapa Youth?

– Youth telah dikaji selama 8 tahun sebelum ianya dipasarkan. Shaklee memang nakkan skincare ini 100% berkesan untuk semua yang pakai. Dan skincare semulajadi ini memang terbukti 100% berkesan untuk mencantikkan, menegangkan, dan mencerahkan kulit kita serta membaiki semua masalah kulit muka yang ada seperti jerawat, jeragat, dan parut jerawat.

– Bahan-bahan dalam Youth sangat berkuasa dalam membaiki luka-luka yang dialami kulit kita. Dengan adanya bahan-bahan semulajadi ini, kulit breakout yang dialami itu akan dirawat dari lapisan dalam kulit hingga kulit kita jadi cantik di bahagian luar.

– Produk Youth adalah sesuai untuk semua jenis kulit walaupun kulit bermasalah dan kulit sensitif seperti kita yang mengalami breakout ini.

– Skincare Youth ini tidak menyumbatkan liang-liang pori muka kita yang boleh menyebabkan peluh dan toksin tidak dapat keluar. Kita pun tahu bila toksin banyak di bahagian dalam, breakout boleh berlaku.

– Dan yang paling penting, setiap produk dalam Youth Skincare ini akan membaiki kulit kita sehingga bersih. Semua luka-luka dan jerawat bernanah tu akan dibaiki. Percayalah.

.

Dan sebab-sebab inilah yang akan buat RM 1K yang korang invest untuk kulit korang tu amat berbaloi. Bukan sahaja kulit korang akan pulih semula, malah dengan Youth, kulit korang akan menjadi lebih cantik dan lebih awet muda dari dulu.

Syu kongsikan testimoni pengguna Youth yang dah cantik sekarang berbanding dengan kulit breakout meraka yang dulu.

Nampak tak betapa teruknya juga kulit muka mereka sebelum ini? Tapi dengan Youth, kulit mereka kembali cantik dan berseri-seri.

Dan Syu yakin kulit anda pun akan jadi seperti mereka juga apabila menggunakan Youth.

Youth adalah harapan kulit anda untuk cantik. Youth adalah harapan anda untuk dapat kembali keyakinan diri. Dan Youth adalah harapan anda untuk senyapkan mulut orang yang sindir dan perli-perli.

Kulit kawan kita semua cantik-cantik belaka, takkan kita nak biarkan kulit kita seorang je yang tak cantik nie kan? Dengan Youth, kita akan jadi lebih cantik dan glowing lagi dari kawan-kawan.

Cepat hubungi Syu di 0192198621 untuk dapatkan Youth. Boleh nampak kesan seawal 7 hari tau!

.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Singapore

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Oversea Juga

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.