Kanser · Produk

4 Rahsia Resveratrol Mematikan Sel Kanser. Baca Jika Nak Jimat Duit Untuk Rawatan Kanser!

Bagaimana Resveratrol Mematikan Sel-sel Kanser

Pada masa sekarang, penyakit kanser bukan lagi penyakit yang pelik dan terpencil. Rata-rata 1 dalam 4 orang berisiko mendapat kanser, tak kiralah kanser payudara, tulang, paru-paru, dan sebagainya. Takut kan?

Faktor-faktor Terjadinya Sel Kanser

Macam-macam faktor yang membolehkan sel kita rosak dan terdedah kepada risiko kanser.

Pencemaran, debu kotor, asap kenderaan, semuanya boleh menyebabkan sel-sel kita terdedah kepada radikal bebas yang boleh menyebabkan kanser.

Pemakanan yang tidak seimbang dan tidak sihat juga menjadi faktor berlakunya kanser. Junk food yang mengandungi terlalu banyak bahan kimia pun boleh menjadi punca pembiakan sel kanser.

Kebersihan diri dan persekitaran pun memainkan peranan penting dalam memastikan sel-sel badan kita sentiasa sihat. Bayangkan sel badan kita seperti buah epal kitabiarkan je terdedah, lama-lama bertukar warna dan menjadi busuk kan? Samalah juga dengan sel badan kita jika terdedah kepada kekotoran.


Sel Kanser Mati Semuanya Hingga Doktor Pun Pelik. Cepat sangat!


Jadi, macam mana kita nak lindungi sel-sel badan kita agar sihat tanpa kanser?

Badan kita mempunyai berjuta-juta sel dan setiap sel pun boleh menjadi kanser. Sel-sel kanser membiak dengan cepat dan drastik. Sebab itu kita takkan sedar yang kita mempunyai kanser melainkan bila dah jadi stage 3 ataupun stage 4 yang tipis harapan untuk sembuh walaupun menjalani kimoterapi.

Tetapi, kita boleh berikhtiar dengan Vivix kerana resveratrol yang terdapat di dalam Vivix mampu untuk mematikan sel-sel kanser dengan baik dan cepat.

Kebaikan Resveratrol Dalam Mematikan Sel Kanser

Resveratrol memainkan peranan yang sangat penting dalam mematikan sel-sel kanser. Tak ke bagus bila kita ada pilihan dan  alternatif lain untuk melawan kanser?


Emak Sebak Anaknya Menghidap Kanser tetapi Akhirnya Gembira tak terkata


Fungsi Resveratrol

1. Membantu membaiki DNA

Fungsi utama Resveratrol adalah untuk membaiki sel-sel badan hingga ke peringkat DNA. Apabila sel kita sihat, tisu-tisu kita pun akan sihat dan membuatkan organ kita lebih sihat. Badan kita lebih kuat untuk melawan sel-sel kanser apabila keseluruhan badan kita sihat.

Selain itu, reaveratrol membantu mengurangkan pembiakan sel-sel kanser dan juga memberhentikan proses penduaan (duplication) sel-sel kanser tersebut.

2. Merangsang aktiviti Mitochondria

Resveratrol menjadikan mitochondria bertambah sihat.

Apabila mitochondria sihat, ia mampu untuk memberhentikan sel-sel kanser dari terus membiak. Mitochondria juga menggalakkan pembunuhan sel-sel kanser.

Itulah sebab mitochondria penting kepada sel-sel badan kita.

Mitochondria tu apa?

Ia macam pusat janakuasa sel. Ia memberi tenaga kepada sel-sel badan kita.

Jadi, badan kita perlu memastikan mitichondria tu sentiasa sihat untuk melawan radikal bebas dan sel-sel kanser.

That’s where resveratrol comes in. Resveratrol membantu mengurangkan keradangan pada mitochondria agar dapat berfungsi dengan baik bagi memastikan kalau ada sel-sel kanser, ia mampu untuk memberhentikannya dari terus bercambah.

3. Membantu mematikan sel-sel kanser

Dalam badan kita terdapat nuclear factor Kappa Beta (NF-KB). Ia adalah sejenis keradangan yang menyebabkan pembiakan sel kanse dalam tisu badan.

Dalaam kes ini, resveratrol menghalang NF-KB dari membantu pembiakan sel-sel kanser. Resveratrol juga membantu proses imun sistem untuk mencetus opoptosis, iaitu proses kematian sel.

4. Menghalang Perjalanan Sel Kanser

Jalan yang dimaksudkan adalah jalan-jalan untuk mengaktifkan sel-sel pembiakan kanser. Resveratrol menghalang jalan tersebut dan ia juga memberhentikan sel-sel kanser dari terus membiak.

.

Mana nak dapat resveratrol?

Of course la dari vivix. Dalam vivix, bukan setakat ada resveratrol, tetapi ada 15 jenis polifenol yang amat bagus, menjadikan vivix ini 10kali ganda lebih baik daripada resveratrol sahaja.

Syu amat sarankan untuk berikhtiar dengan Vivix dahulu. In sya Allah anda tidak akan menyesal. Jangan tunggu sel kanser tu merebak ke tempat-tempat lain pula. Hapuskan sel-sel kanser sekarang dengan ikhtiar Vivix.

Nak order vivix? Contact Syu sahaja ✌🏻

love,

Syu Amir (1139539)

Proud Founder of MDAEmpire

0192198621

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.