Kanser · Premium Product · Produk · Vivix

3 Jenis Rawatan Yang Biasa DiPilih Bagi Mematikan Sel Kanser

3 Jenis Rawatan Kanser Yang Biasa Dicadangkan Oleh Doktor

Teknologi perubatan sekarang dah semakin canggih, termasuklah rawatan untuk merawat kanser. Rawatan-rawatan ini selalu dicadangkan oleh doktor untuk pesakit kanser lakukan, tapi disebabkan banyak sangat risiko selepas rawatan, ramai yang bertangguh-tangguh untuk lakukan. Ada juga yang takut nak buat sebab takut dengan segala macam kesakitan yang bakal diterima semasa rawatan berlangsung.

Ada macam-macam rawatan buat pesakit kanser, tapi yang biasa kita dengar ada 3 jenis. Ketiga-tiga rawatan ini sangat membantu dalam mematikan sel-sel kanser, tetapi ia mempunyai side effects juga.

3 Rawatan Kanser Yang Biasa Disarankan Oleh Pihak Hospital

1. Pembedahan

Pembedahan untuk membuang sel-sel kanser dan juga ketumbuhan ini boleh dilakukan apabila ianya adalah jenis kanser yang tidak bergerak dan tidak merebak lagi. Contohnya seperti kanser usus. Sebabkan sel kanser itu tidak bergerak seperti kanser darah, ia masih boleh dibedah untuk membuang keseluruhan tumor tersebut.

Tetapi, ada juga keadaan di mana bukan semua sel kanser dapat dibuang sepenuhnya. Mungkin kerana laluan yang sempit untuk membuangnya ataupun ia mungkin membahayakan nyawa pesakit jika ianya dibuang. Jadi, dalam keadaan ini, mungkin doktor akan buang sedikit sahaja tumor tersebut. Ia akan meninggikan peluang kimoterapi untuk berjaya apabila sel kanser dan ketumbuhan itu kecil.

2. Kimoterapi

Kimoterapi adalah prosedur yang biasa kita dengar apabila doktor nak matikan sel-sel kanser ini. Ini kerana kimoterapi dapat mematikan sel-sel kanser dengan lebih berkesan dan sudah ramai yang berjaya bebas kanser apabila menjalani kimoterapi ini.

Tetapi, apabila kita menjalani kimoterapi, bukan sahaja sel-sel kanser yang mati, tapi ia akan menjejaskan sel-sel badan kita yang sihat juga. Sel badan yang sihat pun turut mati juga.

Dan terlalu banyak side effects juga yang mungkin boleh terjadi pada kita apabila menjalani proses kimoterapi ini sebab bukan sekali kita akan jalaninya. Ada beberapa cycle yang kita perlu hadapi sebelum sel-sel kanser kita benar-benar mati.

3. Radioterapi

Radioterapi juga adalah salah satu rawatan kanser yang biasa dilakukan oleh hospital. Dalam proses ini, ia menggunakan dos radioaktif yang tinggi untuk membunuh sel-sel kanser dan mengecutkan ketumbuhan.

Yang bagusnya proses ini, ia tidak semestinya dilakukan di dalam badan.

Ada 2 jenis radioterapi.

Satu, ia menggunakan alat di luar badan kita. Ia tak sentuh pun badan kita, tapi ia bergerak di sekeliling kita. Ia fokus pada tempat spesifik kanser itu berada. Kiranya macam tembak dari jauh je la.

Lagi satu, ia dicucuk ke dalam badan tapi hanya di tempat kanser itu sahaja. Jadi, ia tidak melibatkan tempat-tempat yang lain. Hanya sel yang berdekatan sahaja yang akan terlibat.

.

Bila kita melalui prose-proses sebegini, biasanya kita akan melibatkan sel-sel yang sihat sekali. Bukan sahaja sel kaner yang dimatikan, tapi sel-sel yang sihat pun terjejas. Silap hari bulan, sel-sel yang sihat pun mati sekali. Sebab tu, tak hairanlah kita tengok pesakit kanser yang malalui kimoterapi ataupun radioterapi kebanyakannya mesti pucat dan kurus kan.

Kita kenalah sihatkan kembali sel-sel kita yang tak berjangkit dengan kanser tu. Sebab sel yang sihat inilah yang akan membantu melawan sel kanser itu.

Vivix – Suplement Terbaik Pesakit Kanser

Dan salah satu cara yang Syu yakin untuk kita semua amalkan adalah dengan mengamalkan Vivix. Vivix ini bukanlah ubat yang pihak hospital berikan ataupun cadangkan, tapi Vivix ini adalah suplement terbaik yang mampu untuk mengembalikan kesihatan sel-sel badan kita hingga ke peringkat DNA lagi.

– Vivix akan bantu kita membaiki sel-sel kita sewaktu sel-sel kita rosak semasa proses kimoterapi atupun radioterapi.

– Vivix membantu memberi tenaga kepada sel kita supaya dapat bekerja dengan lebih aktif lagi. Bila sel kita aktif, mudahlah untuk proses pemulihan dan penukaran sel baru untuk berlaku, sekaligus membuatkan badan kita lebih bertenaga.

– Resveratrol di dalam Vivix ini membantu merencatkan sel-sel kanser dan menghalangnya dari terus membiak. 

– Resveratrol juga akan menghalang segala aktiviti dan signal dari sel  nuklear kanser itu untuk terus membiakkan sel kanser.

– Resveratrol akan menghalang sel-sel yang sihat dari berpecah dan dijangkiti.

– Resveratrol menggalakkan proses apoptosis untuk berlaku secara normal. Apoptosis ini ialah proses di mana sel kanser itu akan mematikan dirinya sendiri. 

.

Proses penyembuhan kanser ini memang mengambil masa dan tenaga kita. Ia menjejaskan juga sel-sel badan kita yang sihat. Jadi, janganlah tunggu lama-lama untuk mengamalkan Vivix.

Vivix akan bantu anda untuk dapat tenaga semula. Vivix akan bantu anda mematikan sel-sel kanser tersebut.

Takkan kita nak tunggu sel kanser tu merebak ke organ yang lain baru nak mula cari Vivix kan? Masa tu mungkin kita dah tak tertanggung sakitnya lagi.

Mulalah amalkannya sekarang untuk dapatkan kesihatan yang lebih baik.

Hubungi Syu segera di 0192198621 untuk dapatkan Vivix anda hari ini juga!

.

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Singapore

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.