Kulit Cantik · Produk · Set Kecantikan · Testimoni

25 Tahun Lebih Muda Dan Cantik Dengan Menggunakan Vivix

Kekal Muda Dan Cantik Dengan Vivix

Sel-sel badan kita mudah sangat rosak sekarang sebab kulit kita terdedah kepada debu dan kotoran. Radikal bebas daripada pencemaran ini masuk dalam badan kita dan merosakkan sel badan kita. Sebab tu la muda lagi tapi kulit dah berkedut macam orang tua. Malu bila orang ingatkan kita dah berumur tapi sebenarnya kita baru 20-30an je.

Tapi, ada juga kes di mana umur dah 50an, tapi nampak muda sangat. Jalan sebelah-sebelah pun nampak macam kakak-kakak je, tak nampak macam nenek orang pun. Best kan macam tu? Walaupun dah tua, tapi muka awet muda sentiasa.

Penuaan memang akan berlaku bila umur kita jejak 30an. Kita memang akan menua, cuma kita nak penuaan kita berlaku secara normal. Lagi best, kalau penuaan kita dapat diperlahankan.

Cuba tengok makcik-makcik dan pakcik-pakcik yang dah berusia nie. Nampak muda sangat tau.

 

 

 

 

.

Cantiknya mereka-mereka ini. Hensemnya pakcik-pakcik ini. Dah berumur tapi masih nampak muda remaja. Semuanya sebab mengamalkan Vivix.

Percayalah, Vivix boleh buat kita 25 tahun lebih muda dari biasa tau. Kita akan nampak awet muda walaupun kita dah 50-60an.

Tapi, bukannlah bermaksud umur 50 tahun akan jadi wanita umur 35 tahun. Maksudnya di sini, Vivix akan buat sel-sel kita bertambah sihat dan aktif, jadi ia akan nampakkan kesannya di muka kita. Nampak lebih awet muda.

Bagaimana Vivix Buat Kita Awet Muda?

Vivix menjadikan kita awet muda atas beberapa faktor.

1. Bahan-bahan dalam Vivix ini akan mengaktifkan satu kawalan genetik utama, dan genetik ini akan melambatkan penuaan ke tahap selular.

2. Menggalakkan biogenesis (pembentukan sel baru) mitochondria untuk meningkatkan tenaga dalam sel. Mitochondria ialah pusat janakuasa sel yang akan mengaktifkan sel-sel badan. Bila pusat janakuasa sel kita aktif, sel kita pun akan aktif. Barulah badan kita bertenaga dan aktif macam orang muda.

3. Vivix akan membantu pembaikan sel ke tahap selular. Bila sel mati kita cepat bertukar dengan sel yang baru, kulit kita akan bertambah sihat dan dapat menjadikan kita bertambah muda.

4. Vivix akan melambatkan pembentukan protein AGE. Protein AGE akan kenyebabkan kerosakan sel kita sehingga mengganggu ketahanan sel dan jangka hayat sel badan kita.

.

Dalam kandungan Vivix, terdapat kandungan resveratrol yang tinggi. Resveratrol ini amat penting dalam menjadikan kita awet muda.

Dalam menjadikan kita awet muda, Resveratrol ini akan menggalakkan penghasilan SIRT1, iaitu serum yang menghalang virus dan bakteria dari menyerang dengan mempercepatkan penghasilan mitochondria.

Resveratrol adalah antioksidan yang tinggi. Ia akan meneutralkan radikal bebas dan menghalang radikal bebas dari merosakkan sel.

Resveratrol juga akan melambatkan kitaran dan kematian sel, sekaligus melambatkan proses penuaan.

.

Sebab inilah ramai orang suka sangat Vivix. Setiap kali habis Vivix, mesti order baru. Tak boleh miss langsung dari minum Vivix. Bila dah nampak awet mudanya disebabkan vivix, mana boleh nak tinggalkan, betul tak?

Jadi, mulakan minum Vivix dari awal 20-30an lagi. Biarlah kita kekal awet muda masa kita tua nanti. Barulah best!

Tua itu pasti, tapi biarlah tua dengan bergaya!

Jangan tunggu muka dah berkedut penuh dengan garis halus baru nak cari cara cantikkan diri. Mulakan dari sekarang demi suami dan keuarga tersayang!

Hubungi Syu segera di 0192198621 untuk terus dapatkan Vivix hari ini.

.

Disclaimer: Produk Shaklee adalah vitamin, bukannya ubat. Walaupun ia terbukti secara saintifik menyihatkan badan, ia tidak berfungsi untuk merawat, menyembuhkan atau memulihkan penyakit kritikal.

Love,

Syu Amir

Pengedar Sah Shaklee JB dan Sekitarnya

Founder Diamonds Legacy

0192198621

COD: Skudai, UTM, Pekan Nanas, Bukit Indah, Tampoi Dan Sekitar JB

Pick-up point: Aeon Bukit Indah, JB / Paradigm Mall, Tampoi

Pos Ke Seluruh Malaysia dan Luar Negara (T&C apply)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.